Aviseringar
Rensa alla

Pojkvännen testar gräs, dags för mig också?


Ämnesstartare

Fick reda på häromdan att min pojkvän hade testat att röka gräs utan att berätta det för mig och att han skulle göra det igen (vi har varit tillsammans i 1,5 år så man förväntar sig att man ska berätta sånt för varandra) Efter ett tags diskussion fick jag reda på att han inte ville sluta så vi kom fram till några sorts "regler". Jag fattar inte vad det är han tycker om med det och jag har inte träffat folket han gör det med, och därför tänkte jag följa med honom och testa en gång. Bra eller dålig idé?
Tacksam för alla åsikter!


   
Citera
Ämnesstartare

Vickitickitoria:

Bra eller dålig idé?

Jag förstår inte varför du ska det bara för att han gör det, speciellt inte om du inte förstår poängen med det.

Dessutom har jag en känsla av att du är ung så då kanske det inte är så smart heller, vänta några år om du prompt ska testa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på om du är jobbig eller inte. Om du är jobbig och bara puffar utan att passa så borde du inte gå, annars så go for it. Se bara till att inte ringa sjukhus/polis om du känner att ditt hjärta bultar som satan, det är inget farligt utan händer bara ibland första gången.

Ps, ha helst en katt närvarande, de är mysiga att klappa när man är stenad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Ps, ha helst en katt närvarande, de är mysiga att klappa när man är stenad.

Är inte du straight edge? :-k


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan ju inte vara sämre så go for it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Är inte du straight edge? :-k

Jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag förstår inte varför du ska det bara för att han gör det, speciellt inte om du inte förstår poängen med det

Poängen med att jag vill testa är att jag är orolig över hur det påverkar honom. Han säger att han är sig själv bara lite lugnare och det skulle göra mig lugnare om jag visste själv exakt hur det funkar etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vickitickitoria:

Poängen med att jag vill testa är att jag är orolig över hur det påverkar honom. Han säger att han är sig själv bara lite lugnare och det skulle göra mig lugnare om jag visste själv exakt hur det funkar etc.

Det där är bara fruktansvärt idiotiskt. Att testa av den anledningen är att tigga efter skit. Det påverkar alla annorlunda och du kommer aldrig veta hur det påverkar honom i varje fall. Du är 16 för i helvete, lägg ner de där planerna med en gång.

Semi:

Jo.

och då röker på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vickitickitoria:

Han säger att han är sig själv bara lite lugnare och det skulle göra mig lugnare

Och hungrigare.

Men så länge du inte har något underliggande fel i ditt huvud (typ schizofreni) så är det inget farligt alls. Om du är deprimerad kan det lugna eller så blir du bara fett paranoid dock, jag te x blir bara fett paranoid. (Iaf senast jag testade vilket var ett bra tag sen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Beror på om du är jobbig eller inte. Om du är jobbig och bara puffar utan att passa så borde du inte gå, annars så go for it.

Om man bara puffar så får man ju inte effekten, det är effekten jag vill ha för att känna hur det är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vickitickitoria:

Om man bara puffar så får man ju inte effekten, det är effekten jag vill ha för att känna hur det är!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Men så länge du inte har något underliggande fel i ditt huvud (typ schizofreni) så är det inget farligt alls.

Det ökar risken för att man ska utveckla schicofreni senare i livet, om man har anlag för att kunna få psykoser kan man få en drogutlöst psykor, mycket forskning tyder på att det är väldigt farligt för växande hjärnor, att röka när man inte mår bra eller inte är trygg kan resultera i väldigt otrevliga upplevelser, så där vet jag inte om du har rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja tycker!!

så har ni amaaaazing knarksex efteråt [love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

så där vet jag inte om du har rätt.

Jag hade halvrätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Vet inte så mycket om saker, mer hur man känner sig när man är bäng!

Dock så kan du inte dra en slutsats av det, det finns folk som tar tjack då och då och klarar det hur fint som helst, men bara för det är det inte ofarligt.


   
SvaraCitera