Aviseringar
Rensa alla

Pojkvännen testar gräs, dags för mig också?


Kviq
 Kviq

Vickitickitoria:

Jag fattar inte vad det är han tycker om med det och jag har inte träffat folket han gör det med, och därför tänkte jag följa med honom och testa en gång.

om det är din anledning finns det ingen direkt anledning för att du själv ska testa. du kan ju bara hänga med och sällskapa.


   
SvaraCitera

DAN THE IRONMAN, SUPER TROLLER, STRIKES AGAIN

Givetvis har ironman åter igen fel... Forksning visar på det helt motsatta idag, jag skulle vilja se en enda källa på det du säger ironman....

Saken är att cannabis forskningen har vrålökat senaste tiden, kommit fram stuider om att cannabis sannerligen hjälper mot cancer, men även annat, såsom anorexia, epelespi, rastlösa ben symdromet för diabeteker, lever problem osv osv....

Cannabis röken har sagts ge lugn cancer men det är även också bevisat vara en myt.

Att inkörsporten till tyngre droger är akohol är lögn.
Det är alokohol (också forskligt bevisat)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander249:

såsom anorexia

Men herregud människa. Läs klart svenska a och väx upp.


   
SvaraCitera

Vad är det för fel på dig? Påstår du att det inte hjälper mot anorexia? Bara det gör att jag från och med nu kommer ignorera en sådan värdelös argumenterare, du kan inte komma med resmomang utan kommer med personliga påhopp direkt.

För övrigt vadå lär dig svenska? Detta är ett internet forum och jag är påverkad av just gräs.

Gå klaga på folk på lunarstorm istället ditt retarderade fä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla neger droger..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander248:

du kan inte komma med resmomang utan kommer med personliga påhopp direkt.

Alexander248:

Gå klaga på folk på lunarstorm istället ditt retarderade fä

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Ja, jag kände att eftersom jag slutförde diskussionen där så spelade det ingen roll om jag skickade iväg en förolämpning eller 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men herregud människa. Läs klart svenska a och väx upp.

Bota är väl fel ord. Men det skrivs ut till anorektiker då det dämpar ångesten inför att äta och samtidigt ökar apptiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander248:

Gå klaga på folk på lunarstorm istället ditt retarderade fä

Hahahahahahahahah [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander248:

Ja, jag kände att eftersom jag slutförde diskussionen

nja, eftersom att du inte citerade henne så är det svårt för henne att veta att du svarat.


   
SvaraCitera