Aviseringar
Rensa alla

Pojkvännens kompisar.


Låt dom knulla dig så kanske de ändrar uppfattning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

surt sa hejkattunge sa rawrtarded sa sovande sa ohYEA


   
SvaraCitera

konfrontera dom och tvinga dom att vara schyssta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roughtrade:

De gillar inte mig. Jag gillar inte dom. That's a fact.

Hur stort problem tror ni detta kan bli i framtiden då den nykära fasen är över? [smile]

En barndomsvän till mig som jag känt i 19 år nu, blev för några år sedan tillsammans med en tjej som jag Verkligen inte gillar.

Som det är nu, så snackar vi aldrig med varandra längre och ses en, kanske två, gånger i kvartalet.
... Och de är förlovade nu.

That's my story...


   
SvaraCitera

roughtrade:

Hur stort problem tror ni detta kan bli i framtiden då den nykära fasen är över?

Stora så gör slut med din kille!


   
SvaraCitera

ärligt talat inte alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch vara bara dig själv, du behöver inte bete dig illa mot dem för att dem gör det. Det är bara dem det tar energi ifrån inte dig. 🙂 Då visar du din kille att du är mognare än dem där töntarna också.


   
SvaraCitera

Förmodligen inga problem alls då hans kompisar kommer dissa honom för att nykära är äckligt jobbiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roughtrade:

Nix! Men det är alltid kul att kunna festa tillsammans utan dålig stämmning..

roughtrade:

De gillar inte mig. Jag gillar inte dom. That's a fact.

Problem o problem. Sålänge man själv inte står/bjuder för den större delen av den dåliga "stämningen" så ska det ju egentligen inte vara något problem. Man måste inte gilla alla, men man kan åtminstone vara trevlig och artig och that's it, inga andra "ansträngningar" för att bli riktiga bundisar med några man uppenbarligen inte skulle komma överens med.

Sen så är det så, det är hans kompisar och du är hans tjej. Ni får samsas om honom helt enkelt, även fast man kanske bara vill ha honom för sig själv [rolleyes] typ jämt. Men att umgås med varandra 24timmar om dygnet funkar inte heller, så han ska ju kunna få ha ett eget liv han med. Likaså du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Du var vettig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roughtrade:

Du var vettig.

[bigsmile] tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roughtrade:

De gillar inte mig. Jag gillar inte dom. That's a fact.

Hur stort problem tror ni detta kan bli i framtiden då den nykära fasen är över?

för mej är det än inget problem.... har ett 2årigt förhållande å vi både är vid 25 års åldern... vilket betyder att vi börjar hoppas in i den vuxna framtidsvärlden då allt ska vara extra seriöst å då är det bra att vara vän med sina partners vänner, men det e jag inte[smile]

Fast jag e iofs inte ovän med dom heller... finns bara vissa omogna varianter som inte "vågar" prata med mej, för jag e flickvännen..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera