Aviseringar
Rensa alla

Pojkväns problem


Din pojkvän låter tämligen efterbliven och respektlös om han gnäller på en sån sak. Flytta ihop och skaffa barn efter ett år? Puh-leez!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

Men han är 23 va? Kan förstå att det är jätte viktigt för honom och han vill det nu, men när man är i ett förhållande måste man ta hänsyn till båda två

jo han är 23 men han vill väl inte ha precis nu men inom två-tre år och då är ju jag som han och jag vill inte ha barn så tidigt.


   
SvaraCitera

Lantto:

jo han är 23 men han vill väl inte ha precis nu men inom två-tre år och då är ju jag som han och jag vill inte ha barn så tidigt.

men du vet ju inte hur du känner om två-tre år ?


   
SvaraCitera

Ja, det är din pojkväns problem.


   
SvaraCitera
Gifted

Man skaffar inte barn om man inte bott ihop.

Hur vet du att du vill umgås med honom för resten av livet om du inte ens tagit hand om honom när han haft maginfluensa eller dyl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

men du vet ju inte hur du känner om två-tre år ?

jag vet att jag inte vill ha barn då iaf. alldeles för tidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är det tänkt att ni ska flytta ihop om ni skaffar barn?

Han vill ju att jag ska flytta ner men jag vill inte flytta och han vill inte flytta upp så inte blir de några barn för våran del inte. Han har alldeles för bråttomt med allting och så blir han så sur och kätt svartsjuk, gillar inte såna killar. Så jag vet inte hur länge detta kommer hålla.


   
SvaraCitera

Haha wtf, han verkar lite psyko[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Haha wtf, han verkar lite psyko

verkar som det


   
SvaraCitera

Lantto:

jag vet att jag inte vill ha barn då iaf. alldeles för tidigt.

jag tror fortfarande inte att du kan veta det, det är ju några år dit, men säger du att du vet så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

jag tror fortfarande inte att du kan veta det, det är ju några år dit, men säger du att du vet så

ja jag vill inte ha barn så tidigt. ska jag skaffa barn blire mellan 28-35


   
SvaraCitera

Lantto:

ja jag vill inte ha barn så tidigt. ska jag skaffa barn blire mellan 28-35

ok, ja man ska absolut int eskaffa barn tidigare än man känner för det, för då kan man ångra sig resten av sitt liv, vilket inte är bra[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

ok, ja man ska absolut int eskaffa barn tidigare än man känner för det, för då kan man ångra sig resten av sitt liv, vilket inte är bra

nä precis. jag känner att jag hellre vill skaffa när jag känner mig mogen och redo och att barnet är planerat inte ett oplanerat.


   
SvaraCitera

Lantto:

nä precis. jag känner att jag hellre vill skaffa när jag känner mig mogen och redo och att barnet är planerat inte ett oplanerat.

de flesta som får oplanerade barn vill iof ha det ändå och blir jätte glada och så. nä jag försöker inte få dig att ändra dig eller nåt, va bara tvungen att säga[crazy]

De flesta vill nog ha planerade barn, annars blir man ju så överraskad, det passar väl inte alla[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

de flesta som får oplanerade barn vill iof ha det ändå och blir jätte glada och så. nä jag försöker inte få dig att ändra dig eller nåt, va bara tvungen att säga

De flesta vill nog ha planerade barn, annars blir man ju så överraskad, det passar väl inte alla

jo visst är det så men jag tycker det är bättre, för min del, att ett barn kommer när det är planerat. Då är man inställd och redo.


   
SvaraCitera