Aviseringar
Rensa alla

pojkvänsproblem.


Ämnesstartare

jag ska försöka förklara detta på ett enkelt och kort sätt. [smile]

Jag och min pojkvän blev tillsammans i början på januari iår. Vi har haft det helt okej, förutom när det kommer till sex. Han var skitkonstig så fort jag började visa att jag var sugen, han typ backade helt och hållet. började titta på tv istället. i slutet på februari frågade jag honom vad det var för fel.

Hans svar var att han bara var nervös, att han inte haft ett riktigt förhållande förut, utan bara one-night-stands. han ville inte förstöra något. Vi redde ut det och snackade, men jag väntade ändå tills han kände sig mer säker och vi hade sex första gången nu i slutet på april.

Jag åkte iväg på en veckas semester med en tjejkompis och kom hem för snart 2 veckor sedan. Efter det har vi inte setts. vi har bestämt träffar, men han har bara ställt in dem av olika anledningar. Han svarar knappt på mina sms längre eller när jag ringer...

Han sa ganska tidigt att han älskade mig. och innan jag träffade honom var han värsta playern. vad ska jag göra? Jag vill ju inte förlora honom. Inte heller jaga honom.

Jag är 20 och han är 26... ? :/


   
Citera

han är nog fast i player-träsket och det verkade ju lite som att han visste själv hur det skulle bli eftersom han drog sej undan i början när du ville sexa.


   
SvaraCitera
elinc

Tror han vill ha dig och så, men som sagt, fast i player-träsket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

han är nog fast i player-träsket och det verkade ju lite som att han visste själv hur det skulle bli eftersom han drog sej undan i början när du ville sexa.

elinc:

Tror han vill ha dig och så, men som sagt, fast i player-träsket.

Ja, det kanske är så. men borde han inte svara mig när jag ringer eller smsar ändå? blir bara så ledsen. [sad]

har idag skickat 2 sms och ringt han en gång... han lovade igår att vi skulle ses idag efter att jag slutat... jag slutade vid 12. eller är jag för på nu?


   
SvaraCitera

aknej:

eller är jag för på nu?

nej, det är han som är fast i player-träsket. ni hade sex och nu är det klart typ, det var nog det han var rädd för också. han behöver nog ändra sin kvinnosyn litegrann innan han försöker sej på ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nej, det är han som är fast i player-träsket. ni hade sex och nu är det klart typ, det var nog det han var rädd för också. han behöver nog ändra sin kvinnosyn litegrann innan han försöker sej på ett förhållande.

så han ser mig som en förbrukningsvara typ?


   
SvaraCitera

aknej:

så han ser mig som en förbrukningsvara typ?

det kan ju inte jag svara på, men om han är fast i träsket så ser han dej antagligen som det ja. men som sagt, jag vet inte.


   
SvaraCitera

aknej:

så han ser mig som en förbrukningsvara typ?

Kvinnor är smör [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det kan ju inte jag svara på, men om han är fast i träsket så ser han dej antagligen som det ja. men som sagt, jag vet inte.

jaja, förstår...

men finns det ingenting jag kan göra för att rädda det vi faktiskt har? för när han är med mig så är det... ja... helt underbart...


   
SvaraCitera

aknej:

men finns det ingenting jag kan göra för att rädda det vi faktiskt har?

det enda du kan göra är ju att träffa honom och prata om det, men det verkar ju vara svårt för er att träffas eftersom han inte verkar vilja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det enda du kan göra är ju att träffa honom och prata om det, men det verkar ju vara svårt för er att träffas eftersom han inte verkar vilja.

suck... ja. det är det stora problemet. får väl bara vänta och se vad som händer under kvällen. [sad] tack för svaren!

Tickstart:

Kvinnor är smör [no-no]

hmm... brukar verkligen vissa killar se tjejer på det sättet? det är ju ändå lite hemskt. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han tycker inte om dig.


   
SvaraCitera

aknej:

hmm... brukar verkligen vissa killar se tjejer på det sättet? det är ju ändå lite hemskt. [cute]

Det är lättare att få känslor för smör än fruntimmer [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tant Brun:

Han tycker inte om dig.

det verkar ju inte bättre...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera