Aviseringar
Rensa alla

pojkvänsproblem =(


värdeuppgift:

wow-nörd

Det där är, om jag inte isstar mig, age of empires

Suri:

Snälla ge mig tips om hur jag kan få honom och mig glad så att jag slipper åka hem ?

Lana med honom och hans vänner/ge honom en vecka av det låånga sommarlovet att umgås ed sina vänner/var en bitch och pajja hans dator.

Allvarligt, att kräva hans uppmärksamhet 24/7 i ett helt sommarlov är lite overkill.

Mitt tips är att vara med och lana, alltså spela dator med han och hans vänner. Ni kan ta pauser, gå ut på typ promenader, och du behöver inte sitta uppe hela natten. Lan är asnajs


   
SvaraCitera

Libertad:

"ok"

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Det där är, om jag inte isstar mig, age of empires

kollade inte ens. /care


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

kollade inte ens. /care

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

[no-no]

spelar ju ingen roll vad han spelar. problemet är att han spelar. pest eller kolera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en sak som jag glömmde skriva var iaf att han har jobbat i tre veckor innan så han är inte elak jag vill bara ha lite råd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Mitt tips är att vara med och lana

Jo vi planerade att jag skulle vara med dom och lana med problemmet blev att jag inte kunde vara med nu för att jag går i skolan då 🙁


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

spelar ju ingen roll vad han spelar. problemet är att han spelar. pest eller kolera

wow är pest och pina

Suri:

Jo vi planerade att jag skulle vara med dom och lana med problemmet blev att jag inte kunde vara med nu för att jag går i skolan då 🙁

ok, då vet jag ej vad som kan göras.


   
SvaraCitera

Man behöver vara ifred ibland.

Jag är en gamer, min pojke dör inte av det. Om jag vill sitt och spela dator i en hel dag så får han acceptera det. Skulle inte fungera annars i och med att vi bor ihop.Detsamma gäller honom också, vill han göra någonting utan mig så visst.

Såklart vill man ju umgås med varandra men ensamtid är faktiskt viktigt. Du får helt enkelt stå ut och roa dig själv på något vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RecreationOfNothing:

enkelt stå ut och roa dig själv på något vis.

Ja jag vet liksom att det är inga problem känner jag att han spelar för jag gillar det också....men det är jätte skumt för varje moron när man vaknar så känner jag att ja idag ska jag låta han ha kul och gör vad han vill men problemet är att det håller kanske i 1-3 timmar sen så bara känner jag nått behov och sabbar allt =(


   
SvaraCitera

Suri:

men det är jätte skumt för varje moron när man vaknar så känner jag att ja idag ska jag låta han ha kul och gör vad han vill men problemet är att det håller kanske i 1-3 timmar sen så bara känner jag nått behov och sabbar allt =(

Kompromissa då? Att han får spela halva dagen om han hittar på någonting resten av tiden med dig?

Då borde du vara nöjd. Annars skulle jag känna mig kvävd om jag var honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade gjort samma sak[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klä ut dig till en night elf och förför honom, du måste första att hans hobbys är lika viktiga som dina! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att umgås med en person hela tiden under en sommar låter förbannat obehagligt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

spelar ju ingen roll vad han spelar. problemet är att han spelar. pest eller kolera

Äh, det är inte svårt att vara tillsammans med någon som spelar. Är själv tillsammans med en som spelar WoW. Men så länge spelandet inte går till överstyr så är det lugnt. ^^


   
SvaraCitera