Aviseringar
Rensa alla

Pokemon!


Ämnesstartare

Kommer ihåg när jag var liten och spelade pokemon. Då klickade jag jämnt massa på A-knappen efter jag kastat pokeball och trodde att det blev större chans att Pokmonen blev fångad då[blush]

Var det riktigt eller hittade min kompis bara på?[surprised]


   
Citera
Ämnesstartare

vet ej [blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon mer som också gjorde som jag?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde jag med!

Vet dock ej om det var så på riktigt. Antar att det inte var så.


   
SvaraCitera

fake var det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxloser:

fake var det

Tråkigt... Allt klickande för ingenting[sad]


   
SvaraCitera

jaag brukade alltid klicka A, B, A, B, B, sen så höll jag i B:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperKakan:

jaag brukade alltid klicka A, B, A, B, B, sen så höll jag i B:D

B gjorde ju så det blev mindre chans[confused]


   
SvaraCitera

niven:

B gjorde ju så det blev mindre chans

ehh neej?? varför skulle dem ha en knapp som gjorde att det vart svårare att fånga en pokemon??:S sense. you make non!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperKakan:

ehh neej?? varför skulle dem ha en knapp som gjorde att det vart svårare att fånga en pokemon??:S sense. you make non!

joho om man råkade kasta pokeboll fast inte ville ha pokemonen för man kom på den var dålig[confused]


   
SvaraCitera

Kommer ihåg när jag var liten och spelade pokemon. Då tyckte alla pokemon's att jag var så cool att de gled in i min pokeboll frivilligt. [smile]


   
SvaraCitera

Gjorde inte så. Fick dock ett a-märke på tummen när jag spelade Nintendo 64 då jag nästaninbillade mig att min bil körde fortare ju hårdare jag gasade. Visste att det ej var så, men jag gjorde't ändå, ty det kändes bra.


   
SvaraCitera

niven:

joho om man råkade kasta pokeboll fast inte ville ha pokemonen för man kom på den var dålig

då slänger man in den i boxen eller låter den sitta inne på dagis tills den blir i lvl 100:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperKakan:

då slänger man in den i boxen eller låter den sitta inne på dagis tills den blir i lvl 100:D

Dagis sög ju[confused]

Ögon i en plåthink:

Gjorde inte så. Fick dock ett a-märke på tummen när jag spelade Nintendo 64 då jag nästaninbillade mig att min bil körde fortare ju hårdare jag gasade. Visste att det ej var så, men jag gjorde't ändå, ty det kändes bra.

Bild?[bigsmile][bigsmile]

Egyptologen:

Kommer ihåg när jag var liten och spelade pokemon. Då tyckte alla pokemon's att jag var så cool att de gled in i min pokeboll frivilligt.

Aa, skitcool[wink][wink]


   
SvaraCitera

niven:

Bild?

Nä.


   
SvaraCitera