Aviseringar
Rensa alla

POKÉMON GO – Tips!


penja:
Jag och japanen lirade Pokémon idag. Lärde mig några nya saker av hen! 

Spelade lite med lounge tidigare idag också! Men hen tyckte ev att jag var lite för engagerad i Pokémon och lite för lite engagerad i strandhäng. Haha.. 

Cool

Bästa är att jag har en vän som lärt mig det mesta jag kan, sen bara sprider jag det vidare haha

Var ute igår, hittade en väg vid vattnet som var fett bra. Om någon ambitiös jävel vill dit så är det en väg som börjar typ vid de där husen där psykologiprogrammet på SU håller till, nere vid vattnet. Gå i riktning mot stan.
Varsågoda


   
SvaraCitera
penja

Blivande_japan:

Cool

Bästa är att jag har en vän som lärt mig det mesta jag kan, sen bara sprider jag det vidare haha

Var ute igår, hittade en väg vid vattnet som var fett bra. Om någon ambitiös jävel vill dit så är det en väg som börjar typ vid de där husen där psykologiprogrammet på SU håller till, nere vid vattnet. Gå i riktning mot stan.
Varsågoda

Nu har jag lärt allting vidare också!! Jag hade verkligen svar på alla hens frågor! Kände mig som en expert. Kände att jag hade lite för bra svar på allting faktiskt.. Hah


   
SvaraCitera

penja:

Nu har jag lärt allting vidare också!! Jag hade verkligen svar på alla hens frågor! Kände mig som en expert. Kände att jag hade lite för bra svar på allting faktiskt.. Hah

Mycket glad


   
SvaraCitera
ZoSieE

Vad är eran Pokémon med mest CP?
Själv ligger runt 264 CP, men ska evolva min Drowsee (stav)


   
SvaraCitera

ZoSieE:
Vad är eran Pokémon med mest CP?
Själv ligger runt 264 CP, men ska evolva min Drowsee (stav)

1041


   
SvaraCitera