Aviseringar
Rensa alla

Polaren så rolig att jag blir tråkig för min kille?


Ämnesstartare

Åtta:

Alltså kolla. Det spelar ingen roll hur underbar och bra ens flickvän är. Hon kan ändå aldrig mäta sig mot ens bästa vän när det kommer till att ha roligt. [no-no]

Ni har olika roller. Så är det bara.

/agree

olika men absolut lika värdefulla roller

Försök inte vara någon du inte är, duger du inte åt honom så slå ihjäl honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Helvete vad folk överreagerar. Han kanske föredrar att faktiskt ha det mysigt snarare än roligt när han är med dig?

jag har kanske inte varit tillräckligt tydlig. men HAN har alltså sagt att han inte är sugen på att träffa mig för att vi inte har så kul ihop... därav problemet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

men HAN har alltså sagt att han inte är sugen på att träffa mig för att vi inte har så kul ihop... därav problemet

Ah. Då är det väl en lite annan situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta knark.


   
SvaraCitera

var glad att de e HANS kompis och inte din tjejkompis som snor uppmärksamheten från din kille hela tiden och leker apa,för det är jävligt irriterande...
tror inte du behöver konkurrera med honom eftersom han ser er på så olika sätt, du e hans tjej å den andra e hans killkompis bara.

majan:

men HAN har alltså sagt att han inte är sugen på att träffa mig för att vi inte har så kul ihop

aha, ojdå...det kan ju inte vara kul att höra. tror inte det hjälper om du försöker vara rolig och leka apa också det blir nog mest löjligt och överdrivet då. var som du är bara, passar det inte honom så vad kan du göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera