Aviseringar
Rensa alla

Police spel till pc.....?


Ämnesstartare

Har länge letat efter ett police spel till pc men inte hittat något roligt dom jag har testat är: enforcer police crime action, gtaIV+lcpdr, gtaV+lcpdr, LA noire,

Vill ha en så verklighetstrogen spelupplevelse som möjligt.PS hatar detektiv spel men älskar amerikanska poliserGlatt skålande


   
Citera
Ämnesetiketter

ryska poliser är coola haha såg en video där polisen i ryssland ska stoppa en bil utan att själv ha en bil, en av dom hoppar igenom framrutan hahahaah fan va cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
ryska poliser är coola haha såg en video där polisen i ryssland ska stoppa en bil utan att själv ha en bil, en av dom hoppar igenom framrutan hahahaah fan va cool

haha finns mycket på youtube


   
SvaraCitera

Vidar33:

haha finns mycket på youtube

haha ja lite för mkt ibland 


   
SvaraCitera
Hando

handendärnissen:
ryska poliser är coola haha såg en video där polisen i ryssland ska stoppa en bil utan att själv ha en bil, en av dom hoppar igenom framrutan hahahaah fan va cool

Det verkar vara hårda ord och inga visor för de ryska polisstyrkorna.


   
SvaraCitera

Hando:

Det verkar vara hårda ord och inga visor för de ryska polisstyrkorna.

Tumme upp nånting mitt emellan de o de sverige har nu skulle vi ha


   
SvaraCitera

Har nästan aldrig spelat polisspel. Bara GTA och NFS-3 när jag var liten. Men NFS-3 är ju inte så stort, det är mest poliser som jagar en, bygger vägblockader och lägger ut spikmattor. Biljakt mer.


   
SvaraCitera

Sleeping dogs är riktigt bra, dock är man en undercover cop och beter sig därmed mer gangsteraktigt.

Vet inte om det var det du var ute efter?

Annars finns ju SWAT spelen, men de har några år på nacken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
Sleeping dogs är riktigt bra, dock är man en undercover cop och beter sig därmed mer gangsteraktigt.

Vet inte om det var det du var ute efter?

Annars finns ju SWAT spelen, men de har några år på nacken.

Haha gamla goda swat har man lagt ner ett antal hundra timmar påTumme upp


   
SvaraCitera

I cry of fear är man ju en polis HAHAH


   
SvaraCitera