Aviseringar
Rensa alla

Polis skjuten i Gbg.


Ämnesstartare

som de flesta av er sett på nyheterna har en 33-årig man i Göteborg skjutits till döds av ett gäng kriminella eller lättare sagt en av de. Vad var anledningen bakom detta tror ni? Tror ni det ska ha skett någon form av bråk mellan de kriminella och polismannen innan detta hände? berätta gärna era åsikter om detta. 


   
Citera

Om jag förstått rätt så vet  man inte vad för motiv snorungen hade men jag tror att det är antingen på grund av det generella hatet för poliser förortsungar har eller att äcklet ville skjuta dom som polisen snackade med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

already_dead:
Om jag förstått rätt så vet  man inte vad för motiv snorungen hade men jag tror att det är antingen på grund av det generella hatet för poliser förortsungar har eller att äcklet ville skjuta dom som polisen snackade med.

Okej då förstår jag. men varför just ¨snorungen'' och ''äcklet'' om man får vara nyfiken? har du haft något speciellt band med de kriminella eller hamnat i ngn form av trubbel med dessa? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Att ta någons liv är enligt mig nog för att bli kallad äckel eller snorunge 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

already_dead:
Att ta någons liv är enligt mig nog för att bli kallad äckel eller snorunge 🙂

Vilka logiska resonemang du har homie. Give me a kiss


   
SvaraCitera

Maymay2.0:

Vilka logiska resonemang du har homie. Give me a kiss

Driver du? Han e ju SNÄLL som använder ord som ”äckel” och ”snorunge” för att beskriva nån som har skjutit en snut. På riktigt asså, och alla som tycker nåt annat borde låsas in NO CAPPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Driver du? Han e ju SNÄLL som använder ord som ”äckel” och ”snorunge” för att beskriva nån som har skjutit en snut. På riktigt asså, och alla som tycker nåt annat borde låsas in NO CAPPP

Skrev literally att han har logiska resonemangSkeptisk


   
SvaraCitera

Maymay2.0:

Skrev literally att han har logiska resonemangSkeptisk

Efterblivet att vara omedvetet sarkastisk FRÅGETECKEN


   
SvaraCitera

No comment


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror på polisens teori om att det inte var polisen som var måltavlan. Men å andra sidan trodde jag också att förövaren skulle hittas död, dödad av sina egna, pga vad det medför när man angriper polisen o där hade jag ju fel så.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Jag tror på polisens teori om att det inte var polisen som var måltavlan. Men å andra sidan trodde jag också att förövaren skulle hittas död, dödad av sina egna, pga vad det medför när man angriper polisen o där hade jag ju fel så.

Hjärta

”Angriper polisen” … han har ju angripit hela samhället, dig och mig, dina föräldrar 


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:
No comment

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb: ”Angriper polisen” … han har ju angripit hela samhället, dig och mig, dina föräldrar 

Lol. För det första: nej. För det andra: när en person som är inblandad i organiserad brottslighet attackerar en polis, oasvett om attacken är dödlig eller ej, så kommer det att få en väldigt negativ effekt genom väldigt ökad polisnärvaro och ingripanden. Det är att skjuta sig själv i foten. Därav att jag trodde att han skulle avrättas av sina egna. Unga har dock bristande konsekvenstänk, därför är jag inte helt säker på teorin om att polisen inte var måltavlan. 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

all i wanna say är människan förlorade hela sin framtid pga ett pistolskott


   
SvaraCitera

Storchen84:

Lol. För det första: nej. För det andra: när en person som är inblandad i organiserad brottslighet attackerar en polis, oasvett om attacken är dödlig eller ej, så kommer det att få en väldigt negativ effekt genom väldigt ökad polisnärvaro och ingripanden. Det är att skjuta sig själv i foten. Därav att jag trodde att han skulle avrättas av sina egna. Unga har dock bristande konsekvenstänk, därför är jag inte helt säker på teorin om att polisen inte var måltavlan. 

Hjärta

Jaha? Behövde du skriva 5+ meningar för att förklara något så självklart som att polisen inte tar lätt på polismördare? Det sa jag väl aldrig emot heller? 

Idén om att det inte var polisen som var måltavlan har ju du fått av gammelmedia, och den är det ju bara att glömma. Isåfall måste GM vara halvt blind, men hur lyckades han då pricka någon överhuvudtaget? 

Avrättas av sina egna? Du har precis skrivit att polisens närvaro skulle öka, men ändå tror du att dem skulle mörda ännu en i samma område? 


   
SvaraCitera