Aviseringar
Rensa alla

Polisanmäld


Ämnesstartare

Jag köpte en mobil utav en på tradera för 300 kr. (Fick av farsan)
Betalade in den 31 oktober, hör inget mer förens den 6 november. Hon förklarar att mobilen är trasig och att hennehs dotter ligger aukut på sjukhuset och att jag ska få tillbaka mina pengar.
Hon mailar igen den 14 och skäller ut mig för att jag har skickat runt 50 mail till henne. Hon lovar att jag ska få pengarna ifrån hennes grannes konto. Under hela den här tiden har hon lagt upp massor av auktioner men hon påstor att andra säljer på hennes.

Fick pengar idag och nu ska hon ha anmält mig för att jag har kallat en jävla bedragare, häxa och hotat med polisanmälan.
Kommer hon kunna kräva mig på skadestånd? Vad skulle jag tro när hon la upp auktioner??Jo att hon är en bedragre,


   
Citera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

nog ingen fara


   
SvaraCitera

kevan_90:

men hon påstor att andra säljer på hennes.

är det tillåtet?

kevan_90:

Vad skulle jag tro när hon la upp auktioner??Jo att hon är en bedragre,

pucko. så onödigt att bråka om 300 kr.

kevan_90:

jag har kallat en jävla bedragare, häxa och hotat med polisanmälan.

lol


   
SvaraCitera

kevan_90:

Fick pengar idag och nu ska hon ha anmält mig för att jag har kallat en jävla bedragare, häxa och hotat med polisanmälan.
Kommer hon kunna kräva mig på skadestånd? Vad skulle jag tro när hon la upp auktioner??Jo att hon är en bedragre,

Att hota med polisanmälan är inte olagligt iaf. Det andra är såpass lätta brott att jag tvivlar på att något kommer hända, speciellt med tanke på omständigheterna.


   
SvaraCitera
Tyrael

kevan_90:

Fick pengar idag och nu ska hon ha anmält mig för att jag har kallat en jävla bedragare, häxa och hotat med polisanmälan.

Häxa - Ja, personangrepp. Bedragare, nej. Har du verkligen skrivit det och bevis finns så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polisanmäl henne och låt dem avgöra saken, hon låter som en klockren bedragare.


   
SvaraCitera

Men det kommer inte att hända någonting[rolleyes]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta som regel att inte komma med personangrepp eller fula ord och försöka hålla dig cool fast de gör fel. De kommer bara att använda det emot dig, precis som nu.


   
SvaraCitera

hahah shit fan va stört

har visserligen blivit polis anmäld fem gånger sj men det var för fortkörning


   
SvaraCitera

kevan_90:

Kommer hon kunna kräva mig på skadestånd? Vad skulle jag tro när hon la upp auktioner??Jo att hon är en bedragre,

e ju hennes ansvar att bevisa att det verkligen var du som skrev dessa mejl. om hon inte kan bevisa att det var just du som gjort det så kan hon inte väcka åtal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polisen kommer inte bry sig ett skit...de lyfter knappt röven när någon blivit mördad nu för tiden 🙂


   
SvaraCitera

kevan_90:

Fick pengar idag och nu ska hon ha anmält mig för att jag har kallat en jävla bedragare, häxa och hotat med polisanmälan.

Att hota med polisanmälan är inte olagligt. I övrigt tror jag inte du behöver oroa dig, det är väl bara att förklara för polisen vad hon gjorde.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera