Aviseringar
Rensa alla

polisen


reben
Ämnesstartare

rhffgc:

alla andra i tråden verkar säga emot det
jag har själv ingen koll på vad polisen gör på fb men dina exempel låter illa

tkr inte dom ska vara där alls. om polisen hade fungerat hade dom ju inte ens behövt finnas där lr hur. så vfr betalar dom cash för att sitta o skriva om det bra dom gjort under dagen.


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
JAg tycker att det är bra att dem visar att dem finns och om de t.ex. ska rekrytera personal så absolut så ska dem få göra reklam precis som Försvarsmakten m.m.

är inte samma sak. försvarsmakten saknar folk eller saknar bra folk så dom vill fler ska ansöka. polisen vill bara verka bra i sociala medier inte få fler folk att ansöka till polishögskolan.


   
SvaraCitera

reben:

är inte samma sak. försvarsmakten saknar folk eller saknar bra folk så dom vill fler ska ansöka. polisen vill bara verka bra i sociala medier inte få fler folk att ansöka till polishögskolan.

Aha, ja det borde dem ju inte hålla på med. Ja att verka duktig när dem i själva verket inte alltid är så duktiga och som i dessa tider när typ 4% av brotten klaras upp är ju bedrövligt!


   
SvaraCitera

Polisen går runt o sprätter, 
dom snor rebens cigaretter, 
o om hon är snorkig mot en, 
så skjuter han henne i foten!

:/

Tänkte faktiskt skriv något riktigt men är på mobilen vilken jag är usel att skriva på..


   
SvaraCitera

Polisen har alltid mitt förtroende. De får göra vad de vill. 


   
SvaraCitera

Tyckte om polisen tills relativt nyligen då de fick för sig att köpa in BMW och Passater istället för V70s.

Då jälar


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

Gruvann:
Tyckte om polisen tills relativt nyligen då de fick för sig att köpa in BMW och Passater istället för V70s.

Då jälar

visste inte de hade bmw?
passaten e ju snygg??? men inget mot xc70n


   
SvaraCitera

Det känns väl ganska rimligt att polisen försöker vara "nere med kidsen" och kommunicera via sociala medier.

Men som sagt verkar de bara tramsa samt ibland hänga ut människor på ett eller annat sätt, men det är väl som vanligt


   
SvaraCitera

reben: visste inte de hade bmw?
passaten e ju snygg??? men inget mot xc70n

YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjg0OTc4ODtzOjE6Inci

5-serie

Passat1 är rätt flott ja!
Men en XC70 är ju enda rätta egentligen ;(


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

Gruvann:

YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjg0OTc4ODtzOjE6Inci

5-serie

Passat1 är rätt flott ja!
Men en XC70 är ju enda rätta egentligen ;(

aldrig sett den :S visst kör dom saa 9.5 med eller har jag ba misstagit mit?

Istechetvåpunktnoll:
Det känns väl ganska rimligt att polisen försöker vara "nere med kidsen" och kommunicera via sociala medier.

Men som sagt verkar de bara tramsa samt ibland hänga ut människor på ett eller annat sätt, men det är väl som vanligt

jo visst men precis som du säger blir d bara trams. o inget jag personligen tkr myndighet ska hålla på med.


   
SvaraCitera

reben: aldrig sett den :S visst kör dom saa 9.5 med eller har jag ba misstagit mit?

nää stämmer, SAAB 9-5. Den och XC70 bör väl vara vanligast just nu!


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

Niklas:
Polisen har alltid mitt förtroende. De får göra vad de vill. 

niklas även om du tkr att polisen inte gör ngt fel med att skriva massa märkliga saker på facebook så är den här inställningen inge vidare i längden. myndigheter måste väl ändå kritiseras och göras bättre? eller polisen är fulländad som institution?


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

Gruvann:

nää stämmer, SAAB 9-5. Den och XC70 bör väl vara vanligast just nu!

hehe aa blev ba nojig jag hade fel. men va är fel med att köra passaten? att det inte är svenskt lr?


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Gruvann:
Tyckte om polisen tills relativt nyligen då de fick för sig att köpa in BMW och Passater istället för V70s.

Då jälar

Minns när polisen började köpa in Passater, vart ersättare till Sabb som försvann. Polisen kör också Mercedes.


   
SvaraCitera
Draug

Man kan ju undra hur mkt brott de i själva verket löser genom att  sitta o snoka runt på fb. Den siffran skryter de nog inte om högt.


   
SvaraCitera