Aviseringar
Rensa alla

Polisen


Jag har aldrig haft problem med polisen och jag tänker inte få problem med dem heller.


   
SvaraCitera

123fendas:

Den här gången var det ju uppenbart vad hon menade.

jag ser att du är ny här; det är sådana här saker som SkeletonGirl skriver Glatt skålande

Det var bara glassbilen som var oklart Rodnar om glassbilen kommer vill alla ha glass


   
SvaraCitera

dahlbear:
snuten kan ta o dö på riktigt jag orkar inte med dem jävla glädjedödarna

så dåliga verkar de ju inte vara? Blink


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Jag har aldrig haft problem med polisen och jag tänker inte få problem med dem heller.

är det något fel om man aldrig stött  på problem med poliser men ändå hatar de? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

vincebruh:

är det något fel om man aldrig stött  på problem med poliser men ändå hatar de? Rullar ögonen

Ja det tycker jag. Polisen finns ju till för Din säkerhet och för att det ska vara ordningsamt i samhället. Råkar du illa ut ska ska du kunna ringa polisen och de hjälper dig. Varför hata polisen?


   
SvaraCitera
Berit

Har suttit i förhör som offer och småpratat när man vart på krogen. Inga problem 


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

 Varför hata polisen?

Det har inte jag sagt heller. Jag skrev om det  är konstigt att man hatar de fast att man inte har haft med de att göra.


   
SvaraCitera

vincebruh:

Det har inte jag sagt heller. Jag skrev om det  är konstigt att man hatar de fast att man inte har haft med de att göra.

Ah. Jag menar då inte dig utan till den som tycker så fastän man aldrig har hamnat i onåd med polisen.


   
SvaraCitera

adamtensta:

Vad menar du med det?

civillpoliser eller hur de stavas.


   
SvaraCitera

woop woop
thats the sound of da police

woop woop
thats the sound of da love


   
SvaraCitera