Aviseringar
Rensa alla

Polisen ringer


Ämnesstartare

Polisen ringer och gör ett jävla elände, de ville att jag skulle komma på förhör o när jag väl frågar varför säger de att de inte vill bberätt. 

jag tackade för mig och avböjde ett möte. Jag gör massa företagande och förmodligen vill de fråga var jag får alla pengar ifrån då jag tjänar när jag känner för det. 

problemet: efter dagens vinnst vill jag resa imorgon spontant. Kan jag bara ta och dra från Sverige eller kommer polisen vid Arlanda stoppa mig för ett möte som jag avböjde?? 

det är det vanliga , poliser håller på med alla framgångsrika företagare. Alla miljardärer vågar inte ens prata i telefon nuförtiden...

Tänkte köpa biljett o se men vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

nä dra du.


   
SvaraCitera

Så himla svårt att förstå de frågor du ställer på ungdomar.se... En ungdom har troligen inte kunskapen att ge ett gilltigt svar på detta... 

Men för att försöka svara på din fråga, om polisen verkligen vill att du ska komma till ett förhör så skickar de en kallelse i brev. Men självklart får du resa om du inte hört någonting annat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nicknick:
Så himla svårt att förstå de frågor du ställer på ungdomar.se... En ungdom har troligen inte kunskapen att ge ett gilltigt svar... 

Men för att försöka svara på din fråga, om polisen verkligen vill att du ska komma till ett förhör så skickar de en kallelse i brev. 

Jag vet jag vet, mitt Flashback aktiveras imorgon men tänkte köpa till imorgon. Mig ringer de många gånger och spammar


   
SvaraCitera

daygamer:

Jag vet jag vet, mitt Flashback aktiveras imorgon men tänkte köpa till imorgon. Mig ringer de många gånger och spammar

Låter nästan som det är fejk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nicknick:

Låter nästan som det är fejk. 

Hoppas det är fejk så jag kan slappna av. Men tyvärr så tror jag inte det


   
SvaraCitera
Listus

Utifrån alla konstiga inlägg du skriver här så verkar du lite skum. Alla konstiga saker kan ju inte bara hända dig utan anledning. 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:
Utifrån alla konstiga inlägg du skriver här så verkar du lite skum. Alla konstiga saker kan ju inte bara hända dig utan anledning. 

 

Skum på så sätt att jag ställer mer resonliga frågor än att fråga kuklängd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mata inte trollet gott folkIcke!

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Mata inte trollet gott folkIcke!

Hjärta

shit gav trollet en ko sry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Mata inte trollet gott folkIcke!

Hjärta

Din profilbild kan va troll


   
SvaraCitera

daygamer:

Din profilbild kan va troll

Om vi ska börja snacka om andras profilbilder... Jadu... 


   
SvaraCitera

Jag fick ett brev från polisen om att de ville ha intervju på telefon om arbete.. det första jag fick panik för var telefonsamtal, det andra var om det var något jag behövde göra eller kunde strunta i. Jag struntade i det. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Jag fick ett brev från polisen om att de ville ha intervju på telefon om arbete.. det första jag fick panik för var telefonsamtal, det andra var om det var något jag behövde göra eller kunde strunta i. Jag struntade i det. 

Åh skelettflickan som konstapel!
Gick du inte på intervju på plats istället då du ogillade intervju över luren? Eller struntade du i det helt?

daygamer:
Polisen ringer och gör ett jävla elände, de ville att jag skulle komma på förhör o när jag väl frågar varför säger de att de inte vill bberätt. 

jag tackade för mig och avböjde ett möte. Jag gör massa företagande och förmodligen vill de fråga var jag får alla pengar ifrån då jag tjänar när jag känner för det. 

problemet: efter dagens vinnst vill jag resa imorgon spontant. Kan jag bara ta och dra från Sverige eller kommer polisen vid Arlanda stoppa mig för ett möte som jag avböjde?? 

det är det vanliga , poliser håller på med alla framgångsrika företagare. Alla miljardärer vågar inte ens prata i telefon nuförtiden...

Tänkte köpa biljett o se men vad tror ni?

Tror att konstaplar enbart ringer vid lättsammare typ av informativa syften.
Typ ärenden som: Hejsan det är blablabla... jo jag kontaktar dig för att berätta att vi funnit din cykel som anmälts stulen...

Inte typ ärenden som: Hejsan det är blablabla... jo jag kontaktar dig angående att vi finner dig misstänkt för att ha rånat Stadsbanken nu i lördags, vill ni vänligen boka in ett förhör?

De lär nog knappast ringa för att boka förhör av något som helst slag. Sådant skickas nog ut fysiskt på papper. Du bör kanske kontakta på riktigt och se om det stämmer att de vill dig något men jag är nog garanterat säker på att det är bluffsamtal!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer: Tänkte köpa biljett o se men vad tror ni?

TS... tror du att någon normalt funtad tonåring på UM går på dina fantasier?

Men du kanske skulle ha en framtid som barndeckarförfattare men då får du höja ribban rejält.   Mycket glad


   
SvaraCitera