Aviseringar
Rensa alla

Polisen ringer


stoner:

TS... tror du att någon normalt funtad tonåring på UM går på dina fantasier?

Men du kanske skulle ha en framtid som barndeckarförfattare men då får du höja ribban rejält.   Mycket glad

Åh barndeckförfattare 


   
SvaraCitera

Crysilis:

Åh skelettflickan som konstapel!
Gick du inte på intervju på plats istället då du ogillade intervju över luren? Eller struntade du i det helt?

Tror att konstaplar enbart ringer vid lättsammare typ av informativa syften.
Typ ärenden som: Hejsan det är blablabla... jo jag kontaktar dig för att berätta att vi funnit din cykel som anmälts stulen...

Inte typ ärenden som: Hejsan det är blablabla... jo jag kontaktar dig angående att vi finner dig misstänkt för att ha rånat Stadsbanken nu i lördags, vill ni vänligen boka in ett förhör?

De lär nog knappast ringa för att boka förhör av något som helst slag. Sådant skickas nog ut fysiskt på papper. Du bör kanske kontakta på riktigt och se om det stämmer att de vill dig något men jag är nog garanterat säker på att det är bluffsamtal!

Ungen tyckte jag såg ut som polis med min gröna långjacka och keps, sen trodde han rosetten var en väldigt fin blomma och jag trodde ungen hade bra syn. 

allt stod i papper att de skulle ringa upp mig nästa vecka, fem till tio minuter om arbetslivserfarenhet eller nått och miljö. Det var mer en undersökning/Enkät. Jag slängde pappret. Så som man slänger breven om bilprovning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shiiiiieeeeet, polisen ringer o gör mig nervös


   
SvaraCitera

daygamer:

Hoppas det är fejk så jag kan slappna av. Men tyvärr så tror jag inte det

Vad är det för nummer som ringer dig?


   
SvaraCitera

Nån spelar dig ett spratt .


   
SvaraCitera
Listus

Varför är du nervös? Har du inte gjort något så har du inte gjort något...


   
SvaraCitera