Aviseringar
Rensa alla

Polisens agerande i köpenhamn


Ämnesstartare

Anarkandi:

Fel (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Fel (Du röstade på detta alternativ)

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polisen måste ju ha en inkomstkälla utöver skatt: Ströböter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horstat:

Polisen måste ju ha en inkomstkälla utöver skatt: Ströböter.

sen måste de ju få misshandla lite aktivister som lön för sin indragna semester.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Fel (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Flash

Anarkandi:

Rätt! (Du röstade på detta alternativ)

Får orgasm när jag ser eller läser om facistiska poliser i kravalluniform som spöar olydiga bråkstakar.. [blush]

Jag är sjuk, jag vet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Fel (Du röstade på detta alternativ)

Verkligen.

Anarkandi:

. En av invandrabakgrund blev tagen på skrevet innanför byxorna, och de frågade honom om han hade några bomber på sig. Han var 14 år.

Han borde anmäla polisen som gjorde de! Säg de till honom , ska inte få komma undan bara för att de är "poliser". Äckel rasister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nästan lite synd att dom inte utnyttjade sin häktningslag fult ut. de reaktionerna hade jag velat se


   
SvaraCitera

Jag hade velat vara där och bli häktad för upplevelsen skull, sen tycker jag att polisen verkar något bisarr


   
SvaraCitera
Flash

dzjugasjvili:

lymmellagen är rättsvidrig, odemokratisk och allmänt sjuk

Men den är också underhållande! [y]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Rätt! (Du röstade på detta alternativ)

helt jävla rätt, dom skulle ha haft stryk allihopa med, man ska väl fan inte behöva vänta på att få en gatsten i huvudet för att man ska behöva hålla fast någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

helt jävla rätt, dom skulle ha haft stryk allihopa med, man ska väl fan inte behöva vänta på att få en gatsten i huvudet för att man ska behöva hålla fast någon

VA? I ett demokratiskt land ska man ha rätten att demonstrera!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Fel (Du röstade på detta alternativ)

daisy:

Han borde anmäla polisen som gjorde de! Säg de till honom , ska inte få komma undan bara för att de är "poliser". Äckel rasister.

För det hade ju antagligen straffat sig för poliserna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

För det hade ju antagligen straffat sig för poliserna.

Kanske, kanske inte. Men det är en tydlig röst som säger att man inte tänker acceptera deras felaktiga agerande. Polisen har ingen rätt att kränka någon på de viset, inte fan ska man hålla käft och acceptera det, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Polisen har ingen rätt att kränka någon på de viset, inte fan ska man hålla käft och acceptera det, eller hur?

Man har inte så mycket annat val.


   
SvaraCitera