Aviseringar
Rensa alla

Polisstaten Danmark


Ämnesstartare

Wow, hur VÅGAR DOM försöka att bli av med vänsterfjollor som tror att de gör någon skillnad genom att gå förklädda och skrika slagord och sitter i vägen för polisen [mad][mad] Vilka idioter, bättre att de skrotar polisverksamheten helt därnere [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket jävla facist land... + de med sänka åldern till 14 för att kunna straffa 14 åringar med fotbojor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danmark är ju typ världens bästa land...

Staten ger gratis prostituerade till handikappade av vad jag hört, och sen så är både horor och marijuana lagligt! Sen så får gå på krogen när man är 16! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Staten ger gratis prostituerade till handikappade av vad jag hört, och sen så är både horor och marijuana lagligt! Sen så får gå på krogen när man är 16!

whuut [surprised][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

whuut [surprised][tard]

Ja! [no-no]

Har läst det någonstans och min mamma berättade att staten "sponsrar" folk som inte lyckas få ha sex på egen hand med prostituerade då de anser att "alla har rätt till sex".

Prostitution och "jazz-tobak" är ju lagligt dära nu, och krogen när man är 16 är ju bara awesome! [love]

Dock måste man vara dansk medborgare för att få njuta av vissa av dessa saker [sad]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

McLuver:

marijuana lagligt!

Hasch/cannabis är inte lagligt i Danmark. Dock har det varit mycket snack om saken.

​Länk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infocus:

Hasch/cannabis är inte lagligt i Danmark. Dock har det varit mycket snack om saken.

Läste i DN för typ någon dag sedan att det ska bli lagligt till 100%, dock endast för dom som bor i köpenhamn för att undvika "haschturismen" som finns i tex holland.


   
SvaraCitera

McLuver:

Läste i DN för typ någon dag sedan att det ska bli lagligt till 100%, dock endast för dom som bor i köpenhamn för att undvika "haschturismen" som finns i tex holland.

Alltså ja, det är mycket prat om att dekriminalisera cannabis i Danmark, men rikspolitikerna säger nej.

''För att hasch skall kunna säljas fritt krävs lagändringar i folketinget. Men det finns det ingen majoritet för. Regeringspartiet Venstre är ett av partierna som är emot''

''Inte heller Socialdemokraterna eller Dansk Folkeparti är intresserade av ett försök med fri hasch i Köpenhamn.''

​Länk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infocus:

Alltså ja, det är mycket prat om att dekriminalisera cannabis i Danmark, men rikspolitikerna säger nej.

lol [sad]

Är besviken på mitt hemland... men jag hoppas verkligen att de gör majja lagligt och att sverige inspireras och gör samma sak! [love]


   
SvaraCitera

McLuver:

men jag hoppas verkligen att de gör majja lagligt och att sverige inspireras och gör samma sak!

Varför vill du legalisera en ny drog? [confused]

Tycker du inte vi har tillräckligt med droger att missbruka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infocus:

Varför vill du legalisera en ny drog? [confused]

mmm marijuana är verkligen en "ny" drog och finns absolut inte att få tag på i danmark idag [tired]


   
SvaraCitera

McLuver:

mmm marijuana är verkligen en "ny" drog och finns absolut inte att få tag på i danmark idag

Var någonstans försökte jag förklara att marijuana är en ny drog som aldrig använts tidigare?

Förstår inte hur du lyckas göra den kopplingen, ett e.x om Sverige gör det lagligt att äga ett automatvapen så blir det per automatik ett nytt vapen i Sveriges lagliga vapen arsenal.

Svara istället på min frågeställning.

Infocus:

Varför vill du legalisera en ny drog?

Tycker du inte vi har tillräckligt med droger att missbruka?


   
SvaraCitera
Exner

hihihihi 🙂

[mad]


   
SvaraCitera