Aviseringar
Rensa alla

Politiskt inkorrekta bakverk, rätt eller fel?


Ämnesstartare

dazed:

Vad fan gör han där egentligen?

Tjaa, han får väl en bra deal-jävel. Det finns inte så många alternativ om man vill nå ut i t.ex. Sthlms-området. I ärlighetens namn så håller ju borgartidningarna (av de vanliga) högre klass jämfört med t.ex. den så kallade sossetidningen Aftonbladet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:
Jag bryr mig verkligen inte. Jag blir så trött på att det ska bli PK-panik över småsaker Trött

Men tänk om framtida barn blir nazister av att käka tråkiga torra bakverk 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Tjaa, han får väl en bra deal-jävel. Det finns inte så många alternativ om man vill nå ut i t.ex. Sthlms-området. I ärlighetens namn så håller ju borgartidningarna (av de vanliga) högre klass jämfört med t.ex. den så kallade sossetidningen Aftonbladet.

Nu är jag ju inte även född bakom en sten och förstår att det finns andra precis lika bra plattformer att nå ut med. Tror helt enkelt att det är en rejäl prestige inom sfären att få ha en egenstående kolumn i SvD. Hur idealistisk nu än Lokko må vara så lockar det helt enkelt, man vill visa hur duktig man är.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Haha, när SVT är i farten med censurerings-staven i högsta hugg så kan vad som helst hända
:DD

haha eller hur! men vad fan heter dem? 


   
SvaraCitera

älskar nazibullar !!!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Tjaa, han får väl en bra deal-jävel. Det finns inte så många alternativ om man vill nå ut i t.ex. Sthlms-området. I ärlighetens namn så håller ju borgartidningarna (av de vanliga) högre klass jämfört med t.ex. den så kallade sossetidningen Aftonbladet.

DN kan jag däremot läsa, tex den där uppmärksammade artikelserien om den svenska skogen var bland det bästa jag läst i år. Aftonbladet får man ställa jämte Expressen om man vill ha en rättvis jämförelse borgerlighet-sossighet, man får skilja på kvällstidningar och andra tidningar. Men visst Noam Chomsky brukar ju säga att det är i affärsvärldens tidningar som man läser mest korrekt rapportering och minst propaganda för alla smarta business men och aktieägare måste ha korrekt information för att göra sina investeringar osv.


   
SvaraCitera

om jag skulle kunna tänka mig att käka dem? ja. har druckit hitler-vin, att säga annat vore hyckleri, isf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:
om jag skulle kunna tänka mig att käka dem? ja. har druckit hitler-vin, att säga annat vore hyckleri, isf. 

Naturligtvis, men jag tror inte att hen som uppfann julstjärnan var nazist. Eller, det är ju inte omöjligt, men synnerligen långsökt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Aftonbladet får man ställa jämte Expressen om man vill ha en rättvis jämförelse borgerlighet-sossighet, man får skilja på kvällstidningar och andra tidningar.

Ja de är ju i och för sig sant. Tycker ändå att Aftonbladet kunde ändra till borgar-sosse-inriktning.

392237_729_488_1.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
älskar nazibullar !!!

Innehåller dom bittermandel? Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

haha eller hur! men vad fan heter dem? 

Vad?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Ja de är ju i och för sig sant. Tycker ändå att Aftonbladet kunde ändra till borgar-sosse-inriktning.

392237_729_488_1.jpg

Det är dom i princip förutom på kultursidorna någon gång i halvåret när Jan Myrdal får leva rövare 


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Innehåller dom bittermandel? Söt

haha nä vet inte

brukar baka lussekatter som ser ut som swastikor Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är dom i princip förutom på kultursidorna någon gång i halvåret när Jan Myrdal får leva rövare 

Eller när Herman Lindqvist får florera med sina drömmande texter om när Sverige hade störa kuken i nordliga Europa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

haha nä vet inte

brukar baka lussekatter som ser ut som swastikor Rodnar

Aaah, fun games 🙂


   
SvaraCitera