Aviseringar
Rensa alla

Politiskt Parti


Hando

Storchen84:

6 på SD, 5 på S och 4 på M WOW SHIT ALLTSÅ VILKEN POLITISK HELOMVÄNDNING!!! HELT TILLFÖRLITLIGT OCKSÅ, och det kan absolut inte vara så att mycket av skaran folk du tänker på gått vidare och nya människor tillkommit av annan politisk åsikt.

Tänkte skriva nåt om hur tragiskt det är att se unga människor rösta på SD, sen skrattade jag åt att jag i några sekunder baserade ungdomars opinion på 6 röster xD

Hjärta

STOPPA PRESSARNA DET ÄR HELT GALEEEeT!!!
Jag tar också denna röstning 100% seriöst, utan tvivel representerar detta också det svenska folkets åsikter.
Aftonbladet försöker nog också i detta nu spåra IP-nummer så folk kan hamna i mittenuppslaget uthängda som rasister med titeln "ÄR DET HÄR DIN GRANNE?!?!?!?"
*check*"Vi har faktan".


   
SvaraCitera

Hando:

STOPPA PRESSARNA DET ÄR HELT GALEEEeT!!!
Jag tar också denna röstning 100% seriöst, utan tvivel representerar detta också det svenska folkets åsikter.
Aftonbladet försöker nog också i detta nu spåra IP-nummer så folk kan hamna i mittenuppslaget uthängda som rasister med titeln "ÄR DET HÄR DIN GRANNE?!?!?!?"
*check*"Vi har faktan".

Visste att jag inte skulle röstat. Kuken också...

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Visste att jag inte skulle röstat. Kuken också...

Hjärta

Tur att jag bara tryckte blankt nu kan ingen döma mig för nåågonting...
GladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGlad


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Tur att jag bara tryckte blankt nu kan ingen döma mig för nåågonting...
GladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGlad

JAG VILL INTE VARA MED I AFTONBLADETGråterGråterGråter

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

JAG VILL INTE VARA MED I AFTONBLADETGråterGråterGråter

Hjärta

Ja men nu MÅSTE du kanske vara med i Aftonbladet Mycket gladGalenSkadeglädje


   
SvaraCitera

Amadeus00
Centerpartiet. Dom tar upp frågor som jag tycker är viktiga i dagens samhälle som alla andra partier har misslyckats.

Som vadå?


   
SvaraCitera

Är så jäkla trött på existerande partier vi har i riksdagen att de inte får min riksdagsröst. Det finns fler partier som jag sympatiserar med, eller snarare med flertalet sakfrågor men i stort gillar jag inte partiet. Jag anser att jag står i mitten av det politiska fältet men ser mig som mer höger än vänster hur som haver men jag är inte borgerlig lagd.


   
SvaraCitera

Historien upprepar sig verkligen...


   
SvaraCitera

Moderaterna <33 


   
SvaraCitera

SD2018, hell seger! 🙂


   
SvaraCitera

Rent spontant skulle jag säga att min röst ligger mellan M och SD men om de väljer Ulf Kristersson till partiledare vilket är högst troligt är chansen liten till att jag ger min röst på dem. Sen känner jag inte för att rösta på SD mer än att visa att jag är jävligt missnöjd med de etablerade partierna och SD är det enda parti med i min mening tillräckligt vett.


   
SvaraCitera

jävligt blankt


   
SvaraCitera

Är trött på samtliga partier men det lutar åt M eller SD och helst eget parti. JAg ska starta eget parti och försöka ställa upp i valet 2022, iaf i kommunalvalet.


   
SvaraCitera