aristoteles Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 00:43 Så, om man poppat micropopcorn och det blev slösaktigt många opoppade kvar. Kan man då poppa dessa i en kastrull? Nå? Ja, självklart kan du det! Nej, för fan du kan skapa ett svart hål! Thomas N's knapp Jag är för tjock för de andra knapparna Rösta blankt
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 00:44 aristoteles:Jag är för tjock för de andra knapparna (Du röstade på detta alternativ)
pinnspett Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 00:45 aristoteles:Ja, självklart kan du det! (Du röstade på detta alternativ)FREDAAAAGSMYYYS!!!
Lejonhjärta Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 00:46 aristoteles:a, självklart kan du det! (Du röstade på detta alternativ)Bara för att du sa de så ska jag göra det.. :)
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 00:47 pinnspett:FREDAAAAGSMYYYS!!!
blum Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 00:47 nä står på påsen att man inte får, har jag för mig
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 00:48 Lindblom:nä står på påsen att man inte får, har jag för migMamma har sagt åt mig att inte lyssna på främmande påsar!
LiquidLuck Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 00:54 aristoteles:Ja, självklart kan du det! (Du röstade på detta alternativ)
Skentrevlig Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:00 aristoteles:Nej, för fan du kan skapa ett svart hål! (Du röstade på detta alternativ)Plz don't
Rejmond D Röjter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:01 aristoteles:Nej, för fan du kan skapa ett svart hål! (Du röstade på detta alternativ)
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:12 aristoteles:Thomas N's knapp (Du röstade på detta alternativ)
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:17 Blivande_japan:Nä nu djävlar, det blir en varning!
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:21 aristoteles:Nä nu djävlar, det blir en varning!det är väl snarare så att du ska ta bort mina varningar nu när min sanna identitet är röjd!!!
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:22 Blivande_japan:det är väl snarare så att du ska ta bort mina varningar nu när min sanna identitet är röjd!!!Puss på dig
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:24 aristoteles:Puss på digvill bli av med mina varningar först
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:29 Blivande_japan:vill bli av med mina varningar förstVill ha mat först, har inte ätit riktig mat på typ tre dar
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:32 aristoteles:Vill ha mat först, har inte ätit riktig mat på typ tre darmen ge digska bort imorgon, annars hade jag kunnat bjuda dig på mat har du verkligen ingen mat?
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:34 Blivande_japan:ska bort imorgon, annars hade jag kunnat bjuda dig på mat har du verkligen ingen mat?Åt lite pasta och ketchup idag
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Aug 2010, 01:35 aristoteles:Åt lite pasta och ketchup idagvrf lite???