Aviseringar
Rensa alla

Poppa popcorn


Ämnesstartare

Jag och min finska vän var sugna på popcorn, lätt ordnat tänker ni, dock så blev det en katastrof av spektaklet

Min finske vän började med att visa brännskador han fått från en tidigare poppning (jag lovar!!!) vilket såklart skrämmer skiten ur mig men likväl så fullföljer jag poppningen!

det börjar låta och vid varje popp så hörs ett ihåligt, metalliskt och gastkramande läte (likt en skräckfilm där det hemska monstret bankar på dörren)

Vi kunde höra hur popcornmassan närmade sig locket, åhnej tänker jag.. vi tog för mycket i alla fall!!!

Finnen kollar med stora ögonen på mig och skriker "jag sa ju att det var för mycket!!!"

Det är dock ingen fara alls då jag snabbt trycker ner locket med all min kraft samtidigt som ångan bränner min hud

"DU KOMMER BRÄNNA DEM PÅ BOTTEN" Vrålar Finnen med panik i rösten

Jag (Inte långt ifrån tårarna) skriker åt honom att han ska ta av locket så att jag kan tömma över dem i byttan!!

Det görs relativt felfritt och jag kan tömma över dem, dock så ramlar några popcorn ner på den varma plattan och skrämmande rök sprids i lägenheten

Det sista jag tänker innan jag saltar är att nu är det kört [cry]

Lyckligtvis överlever vi båda

Finnens hund:

tikki1.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

...Hunden är i alla fall fin...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni suger, mina popcorn blir alltid bra, jag är bäst i världen, minst, säkert universum med, jag är fan bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen har en finsk lapphund, intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Ni suger, mina popcorn blir alltid bra, jag är bäst i världen, minst, säkert universum med, jag är fan bäst.

You're the fucking worst [mad]

Vi använde dock dödskastrullen [cry]

schism:

Finnen har en finsk lapphund, intressant.

Ska påpekas! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Vi använde dock dödskastrullen [cry]

Det förändrar faktiskt allt! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Det förändrar faktiskt allt!

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet en som poppade popcorn i micron 40 minuter istället för 4 så hela glasplattan exploderade [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flodhästen:

vet en som poppade popcorn i micron 40 minuter istället för 4 så hela glasplattan exploderade

Ofta man inte reagerar när de varit inne i typ 15 minuter. Annars är man ju fett seg [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flodhästen:

vet en som poppade popcorn i micron 40 minuter istället för 4 så hela glasplattan exploderade

Somnade han eller? [bigsmile]


   
SvaraCitera

För de som undrar äger jag även en Norsk Lundehund. Finns bara ett hundratal i Sverige tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Poppa popcorn är en svår konst. När amatörer försöker sig på detta är det just sådana här situationer som kan uppstå.
Poppa försiktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du att jag ska blåsa? =(


   
SvaraCitera

finsk lapphund <3


   
SvaraCitera