Aviseringar
Rensa alla

Pormaskar


Ämnesstartare

Måste man nypa dem för att bli av med dem?


   
Citera
Ämnesstartare

finns krämer och grejor. Hört att man inte ska klämma [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

finns krämer och grejor. Hört att man inte ska klämma [no-no]

Jag använder det, men de går inte bort. Har sedan läst på vissa sidor att enda sättet att få bort dem är att klämma ut dem, medan de på andra sidor säger att man inte skall göra detta.

Har några som är lite större, blir det gropar efter dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mudaaaa:

Jag använder det, men de går inte bort. Har sedan läst på vissa sidor att enda sättet att få bort dem är att klämma ut dem, medan de på andra sidor säger att man inte skall göra detta.

Testat porplåster?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Testat porplåster?

Nej. Det är så blandade upplevelser om det, för vissa fungerar det och för andra inte. Har du några erfarenheter utav det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mudaaaa:

Nej. Det är så blandade upplevelser om det, för vissa fungerar det och för andra inte. Har du några erfarenheter utav det?

Det fungerar. Man ska inte tro att det är en merakelkur som tar bort allt och ger en världens finaste hy men den tar bort det värsta. Brukar använda det på hakan då jag får som mest där.

Min gamla påg hade också grova på näsan. Efter plåstret försvann kanske nittio procent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Min gamla påg hade också grova på näsan. Efter plåstret försvann kanske nittio procent.

Vilket märke rekommenderar du?


   
SvaraCitera

Behandla huden väl så försvinner de ganska snabbt utan några plåster eller fysisk misshandel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha söt due


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mudaaaa:

Vilket märke rekommenderar du?

Finns väl bara ett.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Behandla huden väl så försvinner de ganska snabbt utan några plåster eller fysisk misshandel.

När man är 15 så kanske det funkar så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Behandla huden väl så försvinner de ganska snabbt utan några plåster eller fysisk misshandel.

Kanske för dig, ja. Men vissa har inte så bra gener gällande denna fronten.

agitation:

Finns väl bara ett.

Hur mycket kostar den på ICA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mudaaaa:

Hur mycket kostar den på ICA?

Pallra ditt ass dit och kolla, vetja.


   
SvaraCitera

isola:

När man är 15 så kanske det funkar så.

Detta är andra gången du klagar på mina förslag(om hudvård alltså)[cry] är inte 15[zzz][zzz] Bäst jag tar bort min ålder ;< det var roligare när det stod 13, då trodde ingen på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mudaaaa:

Vilket märke rekommenderar du?

hahah
vill ha din msn


   
SvaraCitera