Aviseringar
Rensa alla

Pormaskar!


Ämnesstartare

Hur fan får man bort pormaskar? Har asmånga på näsan, kräks när jag ser dom 🙁
hjälp tack?


   
Citera
Ämnesetiketter

Eftersom du är tjej och kräks av dom så borde du ju bara vara glad över att ha dom[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Eftersom du är tjej och kräks av dom så borde du ju bara vara glad över att ha dom

nej, fyi så försöker jag gå upp i vikt. men seriöst, några tips? smörjer in och så - utan resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns att köpa sånnadär typ tejpaktiga saker , komme rinte på vad det heter.. som man sätter där sen rycker man bort och då fastnar dom där (: testa sånna! 😀 jag använder inte sånna , har ingen "problemhy" men en kompis testa som och hon sa typ att dom va bra ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns att köpa sånnadär typ tejpaktiga saker , komme rinte på vad det heter.. som man sätter där sen rycker man bort och då fastnar dom där (: testa sånna! 😀 jag använder inte sånna , har ingen "problemhy" men en kompis testa som och hon sa typ att dom va bra ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns att köpa sånnadär typ tejpaktiga saker , komme rinte på vad det heter.. som man sätter där sen rycker man bort och då fastnar dom där (: testa sånna! 😀 jag använder inte sånna , har ingen "problemhy" men en kompis testa som och hon sa typ att dom va bra ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj råka skicka 3 xD


   
SvaraCitera

Undvik "fet" mat och umgås mycket med solen.


   
SvaraCitera

Kläm dom.
Sen kan du äta upp det som kommer ut.
Gratis lunch


   
SvaraCitera

peta på dem


   
SvaraCitera