Aviseringar
Rensa alla

porren förändrar vår syn på sex


Ämnesstartare

som jag skrev i rubriken så tycker jag att porren förändrar vår syn på sex. ta bara en sån sak som avsugningar, när man är ung som tjej (14-15 år) tycker de flerst att avsugningar verkar äckliga, sen så eftersom killar kollar på porrfilm så förväntar sig killarna att tjejer ska ge dem avsugningar, och mångar tjejer går med på detta, se så vill många av killarna att tjejen ska ta satsen i munnen och då känner sig tjejer tvugna att göra detta. jag har aldrig träffat en tjej som tycker om att göra detta med de känner sig pressade eftersom killen förväntar sig detta. jag tror det beror på att de kollat på porrfilm.


   
Citera

[confused]


   
SvaraCitera

linda_h1990:

när man är ung som tjej (14-15 år) tycker de flerst att avsugningar verkar äckliga

Det beror väl på.
Fanns ju en tid med kill/tjejbaciller som sedan gick över.
Beror det då på porren?

Sedan tycker jag väl inte bara att tjejer får press mot sig.
Vi killar förväntas ju också pöka en tjej i alla möjliga ställningar i 1,5 timme sträck utan att komma.


   
SvaraCitera

No shit [rolleyes]


   
SvaraCitera

kom du på det nu? grattis


   
SvaraCitera

omg messias [bigsmile]


   
SvaraCitera

Fint att du talar för alla människor i denna värld, jättefint verkligen.


   
SvaraCitera

linda_h1990:

jag tror det beror på att de kollat på porrfilm.

Visst är porren ett problem, det tycker jag också, för bilden av sex blir ju snedvriden och unga pojkar och flickor har för lite erfarenhet för att se att porren inte är som vanligt sex är.
Men pojkarna kommer växa upp och förhoppningsvis få så mycket erfarenhet att de fattar att man inte kan gnida in en fitta med tvål, att de flesta inte kan få orgasmer av endast samlag, att tjejer kräks om man trycker ner huvudet när hon suger av en och att det kan leda till infektioner att stoppa kuken i fittan efter den varit i ett anus (osvosvosv, alla konstiga saker de låtsas är normalt i porrfilmer).
Jag kan inte se hur tjejerna ska fatta att det inte är normalt att suga av någon om man tycker det är äckligt. Så där har vi ett större problem, och det är nog inte porrens fel.


   
SvaraCitera

finns inget bättre än att göra en annan människa nöjd??? plus visa sina kunskaper i kuksugning. äckligt är det inte, snarare sexigt. kollar inte på porr, finner porr vidrigt och B-aktigt.

gillar man det inte så låter man bli, skyll inte på porren! skyll på att människor har en tendens att inte våga stå för vad de tycker.


   
SvaraCitera

Du känner ingen som tycker om det, men det finns. En ren kuk kan vara mysig att leka med.


   
SvaraCitera

Brukar slå min flickvän om hon inte suger och tar satsen i munnen


   
SvaraCitera

Brukar slå min flickvän om hon inte suger och tar satsen i munnen


   
SvaraCitera

Det är inte porren som är problemet.


   
SvaraCitera

om du gör något du inte vill så får du skylla dig själv.


   
SvaraCitera

Angelize:

gillar man det inte så låter man bli, skyll inte på porren! skyll på att människor har en tendens att inte våga stå för vad de tycker.

skyll inte på människor 🙁


   
SvaraCitera