Aviseringar
Rensa alla

porrfilm


Ämnesstartare

jag har laddat ner en porrfilm från internet men vet inte hur man startar den? i vilket program ska man spela upp den i?


   
Citera

varför ladda ner? det går ju att se var som helst väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roboke12:

jag har laddat ner en porrfilm från internet men vet inte hur man startar den? i vilket program ska man spela upp den i?

Skulle gissa på ett vanligt uppspelningsprogram. vlc och windows media player är väl de mest vanliga.

kraamisz:

varför ladda ner? det går ju att se var som helst väl

[y]


   
SvaraCitera

HAHA! [love] Det är ju killen som såg på internet förut men inte gör det längre av någon anledning. [love]

OnT: VLC ftw


   
SvaraCitera

kraamisz:

varför ladda ner?


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

VLC


   
SvaraCitera

KMPlayer > VLC


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söthästpojke:

Skulle gissa på ett vanligt uppspelningsprogram. vlc och windows media player är väl de mest vanliga

jag försökte att spela upp den i windows media player men kom ingen bild bara ljud?


   
SvaraCitera

Myksa:

KMPlayer > VLC

...tycker jag iaf.

[y]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

[y]

Och så klarar den fler format än VLC.
Och är betydligt bättre med x264.
Och har en massa trevliga och smarta (men ändå lättanvända) funktioner så som direkt justering av undertexter.
Mm


   
SvaraCitera

Men man måste ju ha en speciell porruppspelare.


   
SvaraCitera

VLC fungerar skit bra att kolla på videos och filmer, men vet inte om porr kollar aldrig på det.


   
SvaraCitera

Myksa:

Mm

Sweet. Kanske byter om jag orkar. VLC har fixat alla filmer hittills så känner inte direkt något behov av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roboke12:

jag har laddat ner en porrfilm från internet men vet inte hur man startar den? i vilket program ska man spela upp den i?

VLC så klart som alla andra säger. [cool]


   
SvaraCitera

Axeluzz:

men vet inte om porr kollar aldrig på det.

Yeah right


   
SvaraCitera