Aviseringar
Rensa alla

Porrfilmer


Ämnesstartare

Jag förstår inte riktigt hur man kan kolla på porrfilm i annat än humoristiskt syfte.
Ridskolan-filmerna, som väl är de mesta framgångsrika svenska porrproduktionerna (antar jag, eftersom alla hört talats om dem), är ju knappast särskilt trovärdiga med scener som dessa:

Samson lär ju inte vinna någon Oscar och tjejerna är ju inte heller några skådespelartalanger.

Så hur kan man kolla på detta utan att vika sig dubbel och skratta hysteriskt?
Jag förstår inte. Förklara för mig. Har någon sett Ridskolan? Lyckades ni undvika att kikna av skratt och faktiskt nå målet med... Öh.. Det hela?


   
Citera
Ämnesetiketter

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag förstår inte.

Svensk porr säljer väl endast pga humorvärdet. Vemsomhelst kan ju googla sig till bajsporr och annat läskigt


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

hur kan man kolla på detta utan att vika sig dubbel och skratta hysteriskt?
Jag förstår inte.

Hahahhahahah[bigsmile]


   
SvaraCitera

Herregud, det är inte långtradare, det är en hel rymdfärja. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Hahahhahahah[bigsmile]

Ja, det är precis så jag reagerar när jag ser det också!


   
SvaraCitera

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Den här bilden innehåller över tusen anledningar att titta på porr, Samson är en äkta Svensk hjälte och en förebild för dagens ungdommar!


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, det är precis så jag reagerar när jag ser det också!

Jaa fan kissa nästan på mig men det kan ju inte vara någon porrfilm typ bara några persoenr som har gjort en skämtfilm[badgrin]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Har någon sett Ridskolan? Lyckades ni undvika att kikna av skratt och faktiskt nå målet med... Öh.. Det hela?

Det skönaste med Ridskolan är ju att dialogscenerna oftast är längre en själva sexet, och alla de underbart realistiska dialogerna som tillexempel:

"Är du min bror" // Vasselina

"Nej...?" // Mule

"Bra, då kan vi ha sex!" // Vasselina

Och sen saker som "Ååååh, redskapsgymnastik" och liknande superusla repliker gör Ridskolan till de bästa filmerna i Svensk filmhistoria!

Dock suger fyran och femman för Samson är inte med i dom...

[love]


   
SvaraCitera

Hahahahahahha! "Jag har själv en hästkuk, vill du se?"


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Så hur kan man kolla på detta utan att vika sig dubbel och skratta hysteriskt?

Man kollar inte på Svensk Porr ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jaa fan kissa nästan på mig men det kan ju inte vara någon porrfilm typ bara några persoenr som har gjort en skämtfilm[badgrin]

... Nej. Det är en seriös* porrproduktion.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ridskolan

*Egentligen tvivlar på seriositeten i det hela, men det är trots allt riktiga filmer.

McLuver:

Och sen saker som "Ååååh, redskapsgymnastik" och liknande superusla repliker gör Ridskolan till de bästa filmerna i Svensk filmhistoria!

Jag tvekar inte på att de är de bästa filmerna i svensk filmhistoria, men jag tvivlar på att det är möjligt att se dem i syfte att tillfredställa sig själv sexuellt. [no-no]

damdam:

Hahahahahahha! "Jag har själv en hästkuk, vill du se?"

Jag tycker det roligaste med den scenen är att hon säger "Ah" och låter helt ointresserad. Totalt orealistiskt. Antingen säger man "Nej, ditt äckel" eller om man nu av någon anledning faktiskt vill se så låter man väl lite intresserad? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Man kollar inte på Svensk Porr ;p

Någon måste ju göra det, annars hade de väl inte gjort femtioelva uppföljare? [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Egentligen tvivlar på seriositeten i det hela, men det är trots allt riktiga filmer.

Dom är då ordentligt misslyckade[rolleyes]


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Dom är då ordentligt misslyckade[rolleyes]

Det är ju möjligt att någon hade för mycket pengar att sätta sprätt på och därför bestämde sig för att göra dåliga, men hysteriskt roliga, porrfilmer, bara för att förvirra människor som oss.

Nu är det nästan så att jag vill se filmerna i rent humoristiskt syfte.


   
SvaraCitera