Aviseringar
Rensa alla

Porrigaste porrsexnovellen NÅGONSIN : Heinz Liljedahls sexliv


Ämnesstartare

Heinz Liljedahl berättar om sitt sexliv

Mina fans hade svikit mig när jag hade gått och blivit kär i den enda kvinnan i mitt liv.
- Caroline af Ugglas! Den vackra knarkarinnan med vacker snygg hud, snygga fötter och god lukt i armhålorna och på svetten.
Vi kände varandra, vi brukade prata med varandra innan vi somnade.
Vi berätta om hur vårat bajs sett ut när vi bajsat, hur vi luktade osv.
Caroline brukade alltid filma sig själv när hon slickade sin svett ur armhålan och fotat sitt bajs när hon hade skitit.
Jag brukade alltid dra skinnet fram och tillbaka när jag såg filmerna och fotona.
Min sperma var alltid grön, och jag brukade lägga den i en skål och ge den till Caroline.
Hon brukade alltid äta och säga att det smakade som päronmilkshake.
Hon brukade även ge mig chokladpudding, hon band fast mig, bajsade i ett fat och kissade på det. Det såg ut som det gör i japansk bajsporr, alltså gult kiss och massa bajs i en skål som dom sedan äter med en sked.
Så gjorde jag med Carolines bajs. Det var gott, smakade sur sås med nötter i.

När vi hade gift oss

Jag tänkte på dessa underbara tankar om min älskling Caroline när jag gick på ICA. Plötsligt ser jag min älskling, hon kissade jättemycket, på golvet. Hon kissade pölar. Hon kissade alltid en pöl, sen bytte hon ställe och kissade en pöl där. Hon gick till maten och kissade på den.. Jag sprang efter och tog en mosad banan hon mosat tillsammans med sitt urin, jag åt det. Sen sprang jag efter henne och höll fast henne.
- "Åh hej älskling vill du också ha lite?" sade hon och kissade i mitt ansikte.
- "Vad har du tagit för droger, respekt älskling, jag vill också göra sådär!" frågade jag.
Hon tittade på mig och blinkade sedan.
Hon tog mig, drog upp sina trosor, hämtade en kundvagn, sprang i sina gummistövlar som var blåa, det hade samlats rejält mycket svett i. Jag skulle dricka det när jag kom hem.
Hon tog mig in i kundvagnen och sprang iväg hem med mig till våran lägenhet.
Hon lade sig med mig i våran säng som var ehlt brun av allt bajssex, det var kvalster och sådant, vi hade inte städat på över 8 år.
I lägenheten var det ölburkar, larver och damm... I toan var det brunt, från toabotten till ringen.
Jag älskade att ta på min älsklings könshår och bajsrester så fort jag skulle öppna och spotta ut lite av spyorna som Caroline spytt i min mun när vi hade haft sex.
Jag brukade slicka i toaletten också, ibland tog jag ett sugrör och sög i mig urin som var mycket mer än vattnet som fanns där. Sög i mig det kletiga bajset som älsklingen gjort.

Denna kväll var speciell..
- "Kvällsmat gubben!" sade Caroline, hon hade lagt upp bajs på ett fat, kiss i ett vinglas och så hade hon spytt på allting. Hon hade även lagt lite knarkpulver på allting. Hon tappade brickan på golvet, allt ramlade, på golvet som var insmörtj med bajs, svett,spyor och urin. Våra strumpor hade alltid detta på sulorna. Ja, våran lägenhet såg ut som det gör i Rent hus, fast smutsigare och allting dränkt i bajs, urin och spyor! En riktigt mysig lägenhet!
Hon tappade brickan i golvet, men då hoppade hon på mig och spottade mig i ansiktet. Jag såg i varelsens ansikte, hennes äckliga miner, hennes äckliga kropp fick mina kräkreflexer att vakna. men jag spydde inte.
Mina känslor började plötsligt att ta slut för denna kvinna/man/utomjording/sak. Hon flinade med sin äckliga mun och sitt äckliga ansikte.
Jag sade "lägg dig i sängen." Hon var svettig och löd mig.
Jag hämtade en kniv i köket, den största kniven, som hon hade Janis Joplins underkropp med för att få slicka fittan på Janis Joplin. Jag tog den.. Gömde den under jackan, gick in i sovrummet.
- " Vill du ha lite korv hörru?" frågade jag.
" Ja gärna!" skrek Caroline af Ugglas.
Hon sög av mig, blundade och jag tog kniven och stoppade in den i baksidan av hennes huvud. Hon dog..
Jag sprättade upp magen, stoppade in kuken i hennes matsäck. Sen i näsan, öronen och i ögonen, det var kul att se hur jag torterade henne. Och hennes flin bara var där, på ett avhugget huvud, HENNES avhuggna huvud.
Jag avslutade allt med att spruta 170 liter sperma på henne, det kändes skönt i kuken efter det. Jag sprang fort som fan till en sjö efter det, tog av mig kläderna, hoppade i. Sen ringde jag på hos min mamma och frågade om jag fick låna duschen och bo där, hon svarade ja.

Jag kollade på Pelle Svanslös, åt isglass och sjöng nazitysklands sång i hela mitt liv.
Sedan gifte jag mig med Darin och levde lycklig i alla mina dagar.
SLUT


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Passande bild

lool.JPG


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Sexnoveller


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Passande bild

Pro photoshop, äcklig text, läste inte ens hela.


   
SvaraCitera

Jag kom sjuttiotre gånger [blush]


   
SvaraCitera

Du är läskig.


   
SvaraCitera

Du är läskig. [tard]


   
SvaraCitera

kunde inte läsa hela ;s


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Passande bild

[bigsmile]


   
SvaraCitera

OJ JAG BLEV STENHÅRD.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera