Aviseringar
Rensa alla

Porrsidan Facebook


Ämnesstartare

Är det fler än jag som sett att tjejer, kanske 16 bast, lägger ut bilder på sig själv, naken på facebook? Hur tänker de när det är miljoner användare?

Tänk på vilka bilder man lägger ut, dom stannar alltid kvar och äckelgubbar sitter vid sina datorer och spelar fickpingis.  


   
Citera
Ämnesstartare

Har aldrig sett nakenbilder på folk utom i kroppsgruppe men utmanande, ja. Är iof inte vän med några sextonåriga brudar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

länka! 

inte för att jag vill se barnporr liksom, men för att eh, jag vill se om du skriver sanning.  


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Hur dom tänker; inte alls.
det är en utbredd folksjukdom farligare än alla sjukdomar som hetsas över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ignorera mitt inlägg. inte schysst, någon kanske kopierar bilderna och laddar upp på riktiga porrsiter 🙁     


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:
Är det fler än jag som sett att tjejer, kanske 16 bast, lägger ut bilder på sig själv, naken på facebook? Hur tänker de när det är miljoner användare?

Tänk på vilka bilder man lägger ut, dom stannar alltid kvar och äckelgubbar sitter vid sina datorer och spelar fickpingis.  

Nej och jag är väldigt aktiv på fb också . Dom jag vet som gör det är myndiga men inte helnaket då . Dom vill väl ragga likes och få uppmärksamhet är väl en av dom större anledningarna  😛 


   
SvaraCitera

 ... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flexxon:

 ... 

trodde inte sånt va tillåtet på facebook Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satsen är fake väl???? :$$$ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Har aldrig sett nakenbilder på folk

Visste inte ens att man fick lägga upp nakenbilder på FB?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flexxon:

...

Fast det här vara ju bara helt vanligt normalt fredagssex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Visste inte ens att man fick lägga upp nakenbilder på FB?

Hjärta

nä man får ej


   
SvaraCitera

Flexxon:

 ... 

vad fan?! mår illa, usch. Är så hemskt att jag saknar ord... Inte undra på att sexuellt våld mot kvinnor är så vanligt när människor tittar på sånt här och försöker efterlikna och grejer, fy fan! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: nä man får ej

Isola, har du sett videon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Isola, har du sett videon?

såg stillbilden


   
SvaraCitera