Aviseringar
Rensa alla

PORRSURFING!!!


zIGGE

Ska nu porrsurfa i protest till madsan_91


   
SvaraCitera

madsan_91:

För här handlar det om vad som kallas för otrohet och inte om vilken sport som man ska ägna sig åt på Söndagar.

Att betrakta porrsurfande som otrohet är ännu mer absurt än konceptet otrohet.

madsan_91:

Ah men hon gillar att kyssas, så då ska jag låta henne göra det...???

Jag tycker att förhållanden är ett forntida patriarkalt påhitt som inte hör hemma i dagens samhälle, så jag är lite fel person att argumentera på det viset mot.[smile]

Men från ett aningens mer objektivt perspektiv skulle jag säga att den som mår dåligt av att vederbörandes partner porrsurfar snarast borde arbeta på sin självkänsla. Med största sannolikhet tänder och fantiserar sagda partner på andra människor och skillnaden mellan detta och porr är marginell.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

madsan_91:

Japp sån är jag.

Se efter vad jag citerade, framförallt vem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill vara den som ifrågasätter saker och startar diskussioner om saker. Jag anser helt enkelt att denna frågan är en individfråga och jag köper inte samhällets normer och värderingar om hur killar "är" eller "ska" vara. Jag ser saker ur många vinklar men jag argumenterar också för vad jag anser vara rimligt och vad jag tycker. Provocerande? det är det som är meningen!


   
SvaraCitera

Nachac:

Djävla hippie.

Budo, trolling them noobs since 2006.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Budo, trolling them noobs since 2006.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Att betrakta porrsurfande som otrohet är ännu mer absurt än konceptet otrohet.

Det är här min andra poäng ligger. DETTA ÄR EN INDIVIDSAK! Och vad man tycker är upp till var och en. Jag tycker som du att det är oskyldigt och jag ägnar en del tid åt det själv 😉 Men man måste ändå respektera individer som tycker annorlunda och att säga att det är naturligt är det jag vänder mig mot. Man kan välja eller välja bort dessa sidor det är ju bara ett faktum.

Nachac:

Med största sannolikhet tänder och fantiserar sagda partner på andra människor och skillnaden mellan detta och porr är marginell.

JAG HÅLLER MED!


   
SvaraCitera

Känns lite förvirrande detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Budo, trolling them noobs since 2006.

Elakt mot mig eller honom?


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har inte läst vad någon i tråden sagt, men jag håller säkert med Budo. Dock vill jag påpeka att allt vi gör är per definition naturligt, eftersom vi är en del av naturen. Tack för mig.


   
SvaraCitera

och därför gillar jag inte monogami.

eller överlag människor.


   
SvaraCitera

Åtta:

men jag håller säkert med Budo

Detta är nästan värt att bryta en fyraårig signatur för.


   
SvaraCitera

madsan_91:

Men man måste ändå respektera individer som tycker annorlunda

Har man den idén måste den gå åt båda hållen och i ett sådant förhållande kan inte den ena inställningen vara mer värd än den andra och således finns det inget rätt och fel, bara kompromisser.

madsan_91:

att säga att det är naturligt är det jag vänder mig mot.

Åtta:

allt vi gör är per definition naturligt, eftersom vi är en del av naturen. Tack för mig.

madsan_91:

JAG HÅLLER MED!

Hm.


   
SvaraCitera

and I said to my self, what the fuck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Dock vill jag påpeka att allt vi gör är per definition naturligt, eftersom vi är en del av naturen. Tack för mig.

Så enkelt kan man ju också göra det för sig...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nachac:

således finns det inget rätt och fel, bara kompromisser.

Det finns det säkert 🙂 Men ibland finns det inte det och då tycker jag inte lösningen är att skylla på naturen utan faktiskt ta ansvar för sig själv och vad man gör. Bara att göra slut om det inte passar inte kalla någon för dumma saker och som sagt skylla ifrån sig.


   
SvaraCitera

madsan_91:

Bara att göra slut

Precis. Tycker inte porrtittande har någon särställning, passar man inte ihop gör man slut.


   
SvaraCitera