Aviseringar
Rensa alla

Positivt grav. test efter 18 dagar?


Ämnesstartare

Hej!

Jag träffade en tjej för 18 dagar sedan och som jag sedemera hade sex med. Igår ringde hon och berättade att hon var gravid. Är det fysiskt möjligt att se ett positivt resultat så snabbt?

Om ja, hänvisa gärna till källor.

/Niklas


   
Citera
Ämnesetiketter

1.ja
2.ge fan i att ha random oskyddat sex om du inte vill ha ungar, grattis om du ska bli pappa, hoppas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklasss_:

Är det fysiskt möjligt att se ett positivt resultat så snabbt?

jadå, man blir gravid under ägglossning, vilket man har 14 dar innan mens, och man kan i regel testa positivt vid tiden då man egentligen skulle ha fått mens. kan behöva gå några extra dar men inte nödvändigtvis. så, congratz. [party]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Niklasss_:

Jag träffade en tjej för 18 dagar sedan och som jag sedemera hade sex med. Igår ringde hon och berättade att hon var gravid. Är det fysiskt möjligt att se ett positivt resultat så snabbt?

Hej Niklas,
Jag vill bara säga GRATTIS[party] Vad kul att du ska bli pappa, äntligen får du byta blöjor, gå på parmiddagar, gå på föräldrarmöten (fullt med MILFS[wink]) och köpa dig en Volvo-kombi.

Än en gång. Ett stort grattis!


   
SvaraCitera

Haha.[bigcheers]


   
SvaraCitera

Ser man på [surprised]


   
SvaraCitera

HAHAHAH.


   
SvaraCitera

Grattis farsan, [bigcheers][party]


   
SvaraCitera

Jag vill inte ens veta vad denne Niklas tänker nu efter att ha sett alla svar. Dold text: Eller jo det vill jag[cute]


   
SvaraCitera

Stackare ! [cool]


   
SvaraCitera
elinc

Okej, ett "ja" på din fråga har ju framgått ganska tydligt. Nu kommer tråden typ mutera och bli en "Haha du är pappa och får ta hand om bajsande ungar"-tråd[bigcheers]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera