Aviseringar
Rensa alla

postal 3


Ämnesstartare

nu börjar ja längta efter postal 3!

en vidd (prison break)

INTERVJU

jag längtar som tusan men jag hoppas att alla saker som gick å göra i förra versionen e kvar. dålig kameravinel e de dock i spelet.

vad e era önskningar? mina e att man ska kunna våldta djur och människor, män som kvinnor, i spelet (både före och äfter man dödat dom) och jag hoppas dom behåller funktionen som gör att man kan pissa i folks ansikten så dom spyr. hoppas även den klassiska macheten finns kvar och att det går att stycka kropparna i bitar. vore även coolt om de gick att använda kropparna som health packs, typ att man kan äta från dom och få liv. verkar som att de kommer många nya najsiga vapen i spelet men hoppas bara att dom GAMMLA vapnen inte försvinner. grymt med funktionen som gör att man kan ha en apa på axeln som kan bajsa på folk och knulla dom i ansiktet. facefuck ftw! [bigsmile]

har funderat på å skicka in förslag tiill utvecklarna så kom gärna med era förslag om sjuka grejer som man borde kunna göra! typ runka å sagga på folk lol [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ajuste, glömde detta. här kan ni tagga med lite gameplay från POSTAL2 och expansionen [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm, tror aldrig att det blir lika charmigt som postal 2, redan i apocalypse weekend tappade de ju greppet totalt[sad]


   
SvaraCitera