Aviseringar
Rensa alla

Pottermore


Ämnesstartare

isola:

Fast hon gör det ju ej pro bono så att säga

Harru ens vart inne och kollat vad hemsidan "går ut på"? [cute] Det är ju typ att hon ska berätta lite "hemligheter" och sådant som ej fick plats i böckerna och att fans ska få leka runt och skapa fanficts och sådant typ.[cute]

Sen ska hon ju sälja ljudböcker/e-böcker osv det, det lär hon ju tjäna pengar på (om fansen köper [crazy]), men tror inte att hon gör hemsidan för pengar, hon har nog som hon klarar sig resten av livet [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

arru ens vart inne och kollat vad hemsidan "går ut på"? [cute] Det är ju typ att hon ska berätta lite "hemligheter" och sådant som ej fick plats i böckerna och att fans ska få leka runt och skapa fanficts och sådant typ.[cute]

Vägrar. Tror att hon är en pengahungrig tant och inte en snäll sagoberättare. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tror att hon är en pengahungrig tant och inte en snäll sagoberättare

MEH [sad]

Tycker om henne, hon gick ju från att vara samhällets bottenskrap till att bli megarik, gillar när det går bra för fattiga människor som kämpar och lider och knappt har råd med mat [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror, eller är nästan säker på, att sidan kommer vara och förbli gratis! Hon är visst en snäll sagoberättare och gör endast detta för fansens skull. Kan det vara för att hon råkar har lite pengar över och faktiskt kan göra det? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

gillar när det går bra för fattiga människor som kämpar och lider och knappt har råd med mat [blush]

mm jag med, gillar henne kanske lite nu. om hon ger till välgörenhet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

gillar när det går bra för fattiga människor som kämpar och lider och knappt har råd med mat [blush]

mm jag med, gillar henne kanske lite nu. om hon ger till välgörenhet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

gillar när det går bra för fattiga människor som kämpar och lider och knappt har råd med mat [blush]

mm jag med, gillar henne kanske lite nu. om hon ger till välgörenhet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det bara jag som verkligen inte förstår vad pottermore är för något? beskrivningen på sidan är ju verkligen intetsägande...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, jag tycker det känns som det är meningen att det ska vara lite luddigt. Att man inte riktigt ska veta exakt vad som väntar, förens man får chansen att upptäcka det själv.
Det kommer vara möjligt att köpa alla sju böckerna i ljudbok-/e-boksformat. Sidan kommer "byggas delvis av läsaren" men kommer också vara en mötesplats för fans (inte på Facebook-sättet). Man kommer få tillgång till små fakta-historier om Harry-världen (ett exempel som jag vet är t.ex. en text om hur Vernon & Petunia träffades första gången) och jag tror att man kommer kunna dela med sig av sina egna historier. Man kommer bli indelad i elevhem och jag tror, men är inte säker, på att man kommer få en egen trollstav (på sidan alltså).


   
SvaraCitera