Aviseringar
Rensa alla

Prag Berlin eller Amsterdam?


berlin ska tydligen vara asnice, beror så klart på vad man hittar på. amsterdam är ju fint, verkar mysigt. prag har jag ingen uppfattning om.


   
SvaraCitera

i amsterdam finns det tulpaner att nosa på


   
SvaraCitera

Åk till Berlin och lyssna på techno.


   
SvaraCitera

Varit i Amsterdam och drömmer ofta om att återvända. Vi var fyra personer som åkte dit och hyrde en toppenlägenhet (Nyrenoverad trea) i Amsterdams kärna, vi betalade cirka 3000:- per person för flyg tur&retur + boeende. Det var typ 1000:- för flyget och 2000:- per skalle för lägenheten. 
Rekommenderar verkligen Airbnb.com, toppensida! Min bror har hyrt mer via airbnb än mig, London, New York, Amsterdam x 2, Barcelona med mera och aldrig varit några problem även om man hyr av privatpersoner.

Åker man till Amsterdam för att gå på Coffeshops eller liknande behöver man vara över 18år. 


   
SvaraCitera

amsterdam har chipsy king, prag har u provaznice


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

VEM ÄR DU???

ölhataren no. 1Rodnar


   
SvaraCitera

Ni måste åka till Berlin, ingen kan ha tråkigt i den staden. Det händer mycket och stora delar av staden är relativt billig fortfarande. Annars är också Prag bra, där är det billigt med öl och det finns massa fest där också.


   
SvaraCitera

hört mkt gott om prag. var för liten för att minnas så mkt från amsterdam. berlin är mysigt iaf


   
SvaraCitera

fast är det inte någon grej i berlin att alla under en viss ålder måste vara inne efter 22? el så vare ngt musiklärarna ba sa för att vi skulle hålla oss inne då :$


   
SvaraCitera

S3ON:

ölhataren no. 1Rodnar

:((( WHYYYYY????


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

:((( WHYYYYY????

äckligttttttttttt:(:(      


   
SvaraCitera

prag är en fin stad och har jävligt go öl, dock ibland svårt att kommunicera med folk vilket gör att de kan uppfattas som otrevliga. men det är för att de inte förstår. berlin är nice, finns mycket att se, bra shoppingställen och klubbar. amsterdam har jag aldrig varit i.


   
SvaraCitera

Berlin, utan tvekan!!!


   
SvaraCitera