Aviseringar
Rensa alla

Praktik, lite tips och tankar?


Ämnesstartare

Hej förlåt om ja gör en till tråd ( mest för få mer svar ) Hej! Jag har praktik på ett stort företag ju nu ( vvs) tycker de är jätte roligt. Har jobbat i 4 dagar och har skruvat, slängt skräp, flyttat och sorterat och snart fixa med radiatorer. Bra handledare och skönt snack i bodarna med alla hantverkarna. De var ett gäng snickare som gick förbi när ja jobbade och sa " du jobbar bra "

en Annan sa andra dagen att ja jobbade bra då med. Jobbar hårt och tar aldrig upp mobilen eller klagar men även lyder de dom säger att ja ska göra.
Men min fråga är

vad tror ni snickare, rörläggare, elektriker och alla på en arbetsplats tänker/tycker om en ny praktikant? Ibland när ja jobbar så ser man att de kollar lite på en när man jobbar, ibland gör man fel ( lämnar sakerna på fel ställe typ, men då ber man om ursäkt och återgärdar felet.

Sista frågan, praktiken kan den ge jobb i framtiden som folk säger? Med vänlig hälsning,


   
Citera

om du sköter din praktik under hela Skol gången så har du jobb där efter skolan, gick som praktikant i 3 år och fick jobb när jag slutade skolan iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

   
SvaraCitera