Aviseringar
Rensa alla

Praktika för analsex?


Marie_Curie:

Hmm, hahaha... Jag vet inte. Känns som att om man tar lavemang, kommer det aldrig att ta slut med bajsandet. Och man vill ju inte riskera att sitta på min älskares toa resten av natten när man istället hade kunnat ha massa trevligt sex. :/

Nej, du blandar ihop lavemang med laxermedel.

Lavemang är helt enkelt varmt vatten som du sprutar upp i ändtarmen (med duschmunstycket eller speciell lavemangspruta). Sedan går du på toaletten och krystar ut vattnet. Upprepa proceduren tills det endast är rent vatten som kommer ut. Då är du garanterat ren och kan ha analsex utan bekymmer.

Laxermedel ger dig diarré (mer eller mindre) och det vill du inte ha.

Jag har hört att apoteket säljer engångslavemang för en billig peng. Dock hittar jag inte igen det på deras hemsida, så antagligen måste man gå dit och fråga.

Personligen tycker jag att det är rätt roligt att ge tjejen lavemang, för hon brukar se så generad ut och dessutom vet hon att hon snart kommer att bli knullad analt. Jag gillar det 🙂


   
SvaraCitera

Har också tänkt på det där. Sjukt äckligt egentligen. Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Vad har du för jobb? [smile]

Hmm?

PHilippaPH:

Ätt anbart vit pasta så att du blir hård? [chocked]

Men hallå, då blir det ju ännu knepigare när dagen är kommen.

Beckychu:

Gå och lägg en kabel innan ni seksar. Problem solved!

Jag tror inte du läste hela mitt problem... [confused]

kul_bus:

Du har räddat min fredag, baby! [love] Springer till apoteket efter skolan imorgon.

Kittieh:

Har också tänkt på det där. Sjukt äckligt egentligen.

Vad gör man inte för sin favoritälskare?


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

Hmm?

Undrar ju [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Undrar ju [cute]

For your information så studerar jag till undersköterska. Jag är inte prostituerad om det är det du antyder. [confused]


   
SvaraCitera

Äsch, blir bara roligare med lite bajssex[smile]


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

For your information så studerar jag till undersköterska. Jag är inte prostituerad om det är det du antyder. [confused]

Haha där tänkte du ett steg längre än vad jag gjorde xD
Undrade faktiskt bara [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Äsch, blir bara roligare med lite bajssex[smile]

Hahaha [love]

Tickstart:

Undrade faktiskt bara [smile]

In my ass! (men gud vad fyndig jag är idag!) Om du "bara undrade" hade du väl som en vanlig människa frågat i min gästbok eller i ett forum där man diskuterar jobb, och inte hur man undviker att bajsa på sig när man utför analsex? [no-no]


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

Du har räddat min fredag, baby!

[bigsmile]
Hoppas du får en trevlig fredag [crazy]


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

Vad gör man inte för sin favoritälskare?

[no-no] Okej.. du har rätt. 🙁 Men ändå, SJUKT äckligt. Alltså inte just att det är analsex utan.. BAJS. Ew. Blä. [cry]


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

Om du "bara undrade" hade du väl som en vanlig människa frågat i min gästbok eller i ett forum där man diskuterar jobb, och inte hur man undviker att bajsa på sig när man utför analsex? [no-no]

Kom på det sen :c Undrade faktiskt bara okej


   
SvaraCitera

Tickstart:

Kom på det sen :c Undrade faktiskt bara okej

nu blev jag besviken [sad]

Jag som trodde du var tråkig och skrev så för att vara rolig för att rubriken var "praktika för analsex".

[sad]


   
SvaraCitera

Oväntad:

Jag som trodde du var tråkig och skrev så för att vara rolig för att rubriken var "praktika för analsex".

Åh, alla tänker mer än mej idag [blush]
Antar att min ordinära nyfikenhet var oläglig :c


   
SvaraCitera

Oväntad:

"praktika för analsex".

haha, jag tänkte också på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

BAJS. Ew. Blä. [cry]

Jag vet. [sad] Men nu när kul_bus gav mig tips om lavemang så kanske vi kan slippa förödande konsekvenser. [wink]


   
SvaraCitera