Aviseringar
Rensa alla

Pranka en vän!!


Ämnesstartare

Hej!Skulle behöva lite hjälp med att komma på något som sätt så jag kan pranka mig kompis. Ska vara något lite större som man behöver planerna och lägga ner tid på så det verkligen blir bra! Detta ska vara en hämnd mot en kompis som både lagt någon jävligt starkt chilisås i min mat och fick hjälp av rektorn och en polis där dem skrämde skiten ur mig! Så hjälp mig nu att komma på något riktigt roligt och hemskt. Gärna där jag kan filma allt;)


   
Citera
Ämnesstartare

Opps texten blev lite konstigt skriven;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smuggla en  space cake


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bianca.K(ronlöf) ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bianca.k: en polis

kan väl inte vara särskilt tillåtet inom snutkåren att snutar deltar i sådana aktiviteter? Polisanmäl snut-jäveln i fråga.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör inbrott hos aftonbladet eller hacka ngn skribent så du kan lägga upp nyhetsartiklar, så gör det en EXTRA-rubrik och skriver om att Ebola-smittad rektor går lös på den skolan ni går i, så fixar du en skyddsdräkt och drar till plugget, när folk börjar undra så visar du artikeln du lade upp tidigare.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
gör inbrott hos aftonbladet eller hacka ngn skribent så du kan lägga upp nyhetsartiklar, så gör det en EXTRA-rubrik och skriver om att Ebola-smittad rektor går lös på den skolan ni går i, så fixar du en skyddsdräkt och drar till plugget, när folk börjar undra så visar du artikeln du lade upp tidigare.  

Hahaha nja inte riktigt det jag hade tänkt mig;) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bianca.k:

Hahaha nja inte riktigt det jag hade tänkt mig;) 

neheeeeeeeeeee............Skeptisk


   
SvaraCitera
Kudhos

döda hens föräldrar, och servera dem i en chili corn carne tävling till grabben.

Scott_Tenorman_Must_Die.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du egentligen är född 1997, om du är typ född 2000 hehe. Sånt där kan verkligen få en ur balans. Kidnappa kompisen, bind fast i en säng och tvångsmata med tårta, samtidigt som "can you feel the love tonight" spelar i högtalarna. Musiken du väl välja själv, men du förstår tanken Tumme upp


   
SvaraCitera