Aviseringar
Rensa alla

Prao


hurtox
Ämnesstartare

Hej, Jag går i åttan nu och jag har prao om några veckor men jag är sent ute och praoblanketten ska vara inne på måndag nästa vecka och jag är i kris och behöver hitta praoplats så fort som möjligt. Jag bor i Stockholm. Om du har praoat på eller vet några intressanta ställen man kan praoa på skriv gärna det.


   
Citera

gå till något café och fråga om dem tar emot dig.


   
SvaraCitera

hurtox:
Hej, Jag går i åttan nu och jag har prao om några veckor men jag är sent ute och praoblanketten ska vara inne på måndag nästa vecka och jag är i kris och behöver hitta praoplats så fort som möjligt. Jag bor i Stockholm. Om du har praoat på eller vet några intressanta ställen man kan praoa på skriv gärna det.

Vad har du för intressen, något jobb innan eller något du skulle vilja rikta in dig på? Är du duktig med datorer eller laga mat?  


   
SvaraCitera
hurtox
Ämnesstartare

Gretafil:

Vad har du för intressen, något jobb innan eller något du skulle vilja rikta in dig på? Är du duktig med datorer eller laga mat?  

Jag är intresserad av datorer och all sorts teknologi och jag är väldigt duktig på det.


   
SvaraCitera

hurtox:

Jag är intresserad av datorer och all sorts teknologi och jag är väldigt duktig på det.

Kan du html? utveckla? webbdesign? =) Finns alltid byråer som gärna tar in någon


   
SvaraCitera
hurtox
Ämnesstartare

Gretafil:

Kan du html? utveckla? webbdesign? =) Finns alltid byråer som gärna tar in någon

Japp jag kan html,css och lite javascript. Har du några namn eller kontakter hos några firmor?


   
SvaraCitera

hurtox:

Japp jag kan html,css och lite javascript. Har du några namn eller kontakter hos några firmor?

koda en ny sida för oss att hänga på tack! Vuxna.nu
Du kommer tjäna som fan på d med ads och skit. alt. kopiera någon annan forumplattform men skriv om den lite.  


   
SvaraCitera
b1son

S3ON: koda en ny sida för oss att hänga på tack! Vuxna.nu
Du kommer tjäna som fan på d med ads och skit. alt. kopiera någon annan forumplattform men skriv om den lite.

AHA VISSTE ATT CSS=ASP


   
SvaraCitera

böghög:

AHA VISSTE ATT CSS=ASP

vaa? 
jag kan inget av d där 


   
SvaraCitera

lr ja vet ju vad css och html är, men inte asp Rodnar


   
SvaraCitera
b1son

S3ON: lr ja vet ju vad css och html är, men inte asp

kan man göra 1 bra forum mha css o html elr


   
SvaraCitera

böghög:

kan man göra 1 bra forum mha css o html elr

ja, d tror jag. sen behöver du ju photoshop och sådär för att skapa bilder i siten, headers and so on. kanske plugga lite java för att kunna skriva smidiga scripts? 


   
SvaraCitera

Det här är helt sjukt. Jag går i åttan och ska på prao i två veckor och ringt o ringt om att få en praoplats. igår ringde jag MINST 70 företag (överdriver inte) men inte ett enda tar emot? Om dom gjorde det så var det bara för gymnasiet. Varför ska man praoa om det ändå inte finns någon möjlighet?


   
SvaraCitera

jag fråga min stora syster eftersom hon jobbade i 8an o 9an i en vecka båda åren 

hon jobba på 4h gård i stan och hon tyckte det var kul Glad Glad 😛 <3

///clara 


   
SvaraCitera

sök dit 


   
SvaraCitera