Aviseringar
Rensa alla

Prao?!


Ämnesstartare

Helou! Vi kommer ha första vår prao nu i åttan v.47. Har ingen aning om vad man kan praoa på, vad som är bra om man vill ha sommarjobb, vad man ska undvika osv. Har släkt och vänner lite överallt, så det spelar ingen direkt roll var. Det jag skulle vilja praoa på är typ nåt bokförlag, Kolmården,universumet i Göteborg, stort bibliotek, eller kanske nån tidning av nåt slag


   
Citera
Ämnesstartare

universumet i Göteborg hahahahahhaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:
Helou! Vi kommer ha första vår prao nu i åttan v.47. Har ingen aning om vad man kan praoa på, vad som är bra om man vill ha sommarjobb, vad man ska undvika osv. Har släkt och vänner lite överallt, så det spelar ingen direkt roll var. Det jag skulle vilja praoa på är typ nåt bokförlag, Kolmården,universeumet i Göteborg, stort bibliotek, eller kanske nån tidning av nåt slag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
universumet i Göteborg hahahahahhaha

Haha, hatar T9..Ska stå universeumet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är för lat och stannar hemma när jag ska praoa hehe:P Men ska kanske praoa på något cafe i år med några kompisar, får se. Du kommer troligen inte få praoa på kolmården då man måste vara 18+ (Men kanske i stallet om det finns något men då måste man vara hästvan).. Annars skulle jag också praoa där! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Jag är för lat och stannar hemma när jag ska praoa hehe:P Men ska kanske praoa på något cafe i år med några kompisar, får se. Du kommer troligen inte få praoa på kolmården då man måste vara 18+ (Men kanske i stallet om det finns något men då måste man vara hästvan).. Annars skulle jag också praoa där! 🙂

Hästvan är jag, då jag är ryttare. Kolmården får väl bli senare då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch praoa inte med instängda djur

fria dom ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni er första prao i 8:an Förvånad Vi hade våran första i 4:an. 

När jag har haft prao har jag varit uppe i stallet, och i ett kök på ett dagis. (Dock var jag sjuk när jag skulle praoa på dagiset så jag hann aldrig med att praoa där.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: typ nåt bokförlag

De flesta stora bokförlag håller till i Stockholm, men här är en lista över bokförlag i Göteborg. Du kan ju kontakta dem och höra om de tar emot praktikanter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Hästvan är jag, då jag är ryttare. Kolmården får väl bli senare då..

Aa, bara vänta ett par år 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det du gillar om du gillar djur så tycker jag absolut att du ska praoa på universeumet eller kålmorden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för aalla förslag, kom gärna med fler förslag också<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: universeumet

Mmmmm varmt och mysigt i regnskogen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mmmmm varmt och mysigt i regnskogen! 

Ja! Och finns så många olika djur, men tror jag skulle vilja praoa på den marina avdelningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: marina avdelningen.

Är det att mata hajarna som lockar eller? =)


   
SvaraCitera