Aviseringar
Rensa alla

Prao-hjälp


Ämnesstartare

Hej jag går i åttan och ska ha prao, kan någon tipsa om vart man kan vara?? Snälla![bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

ica


   
SvaraCitera

Dagis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Dagis.

Praoade där i två dar blev sjuk i en månad [n]


   
SvaraCitera

mcdonalds


   
SvaraCitera

vad är du intresserad i då?


   
SvaraCitera

sandies:

Praoade där i två dar blev sjuk i en månad

Oj vadå för sjuk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

vad är du intresserad i då?

Typ kläder (men ingen klädaffär tar emot), sen typ lite allt mörjligt 😛

ladysmurf:

Oj vadå för sjuk?

Jag var typ jätte förkyld varje gång jag hostade kom det typ slem, och jag spyyde typ äckligt vatten och hade feber. Det var en mardröm!![cry]


   
SvaraCitera

sandies:

Jag var typ jätte förkyld varje gång jag hostade kom det typ slem, och jag spyyde typ äckligt vatten och hade feber. Det var en mardröm!!

Haha illa, jag praoade på ett dagis i två veckor utan att det hände mig något.


   
SvaraCitera

sandies:

Typ kläder (men ingen klädaffär tar emot), sen typ lite allt mörjligt 😛

gör dom ju visst
min kompis har praoat på urban outfitters


   
SvaraCitera

praoa på ica och sno en massa snus å skit, då gör du småföretagarna konkurrenskraftigare, gör en insats för ekonomin. [y]


   
SvaraCitera
RAMLAR

Les voleurs:

gör dom ju visst

De flesta jag ringde till sa att man måste känna någon där för att få praoa där. Några svarade också att de redan hade en praoelev just den veckan eller att man måste gå på gymnasiet för att få vara på deras ställe.

Det är ju enklast att få praoplats om man känner någon där så prata med dina föräldrar om de känner någon som du kan vara med. Det är ju enkelt men kanske tråkigt. Ordnar inte din skola praoplatser förresten? Men ring till ställen som låter intressanta och roliga och fråga! Det har du inget att förlora på! [y]

Jag ringde till ungefär 30 olika ställen och frågade och det slutade med att jag hamnade på en resturang som några min mamma känner har. (sista minuten [love]) Men det var skitkul ändå för jag hade aldrig tänkt servitris själv och nu har jag roligt sommarjobb.


   
SvaraCitera

sandies:

Hej jag går i åttan och ska ha prao, kan någon tipsa om vart man kan vara?? Snälla![bigsmile]

jag går i åttan med och jag praoade hos bebisarna i sjukhuset. (nyfödda)

Du ska aldrig ta dagis (om du inte är bra på barn, elr hatar smpbarn)

Ica: min kompis proade där och hon fick bara städa och kolla på när hennes lärare var bredvid kassan. Sista dagen på ican så fick hon massa godis åh så.

klädaffär: Prao aldrig där du kmr att plocka upp kläder och vika kläder. Hur tråkig som helst.

smycke affär: Praoa inte heller där för det finns typ inget att göra där. Fixa ordning smyckena. Och se till att snattaren inte kmr.

Jag vet för att det var här mina kompisar praoa


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

praoa på ica och sno en massa snus å skit, då gör du småföretagarna konkurrenskraftigare, gör en insats för ekonomin. [y]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

dysentery green:

.

tror anders borg vill ha mig som consigliere, väntar mig ett samtal inom kort


   
SvaraCitera