Aviseringar
Rensa alla

PRAO hjälp


Ämnesstartare

Hej jag och min kompis går i åttan och har prao v 7 och 8 och vi har inga ideer på vad vi skulle kunna praoa som. Vi är tidigt ute men för att verkligen få ett bra jobb men nån som kommer på nåt vi kan praoa som? Helst i stockholms området


   
Citera

Vad har ni för intressen? Jag praoade på ett gym det var rätt nice eftersom jag kunde träna varje dag + jag fick nåt kort så jag kunde få rabbat eller nåt.


   
SvaraCitera

Pooglie:

Vi är tidigt ute men för att verkligen få ett bra jobb men nån som kommer på nåt vi kan praoa som? Helst i stockholms området

Ordnar inte skolorna det åt en i högstadiet nu heller?!?!?!?! [surprised]

Vart är världen på väg..


   
SvaraCitera
kachin

Konditori! hade velat det men jag var alltid ute i sista sekund [sad]


   
SvaraCitera

S3ON:

Ordnar inte skolorna det åt en i högstadiet nu heller?!?!?!?! [surprised]

Det har man ju alltid fått fixa själv. Det är ju en del av själva praoen, att gå ut och söka dem så att man får känna på hur det är att söka jobb.


   
SvaraCitera

isola:

Det har man ju alltid fått fixa själv.

Vi fick några blad utdelade till oss under årskurs 7 & 8 där vi skulle kryssa i 3 alternativ i prio-ordning vilka platser vi önskade att få..

Några veckor efter presenterades resultatet i aulan, så vitt jag vet hade alla grundskolor det såhär i kommunen. [smile]


   
SvaraCitera

S3ON:

Några veckor efter presenterades resultatet i aulan, så vitt jag vet hade alla grundskolor det såhär i kommunen. [smile]

knas


   
SvaraCitera

Pooglie:

prao

jag har praoat på:
djuraffär
konsum
godisaffär
dödgrävare på kyrkogård

oh happy days..[rolleyes]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

dödgrävare på kyrkogård

Kändes inte det makthavande på nåt vis? Känslan att du står på så många människor osv, nu är de döda för visso, men endå! [rolleyes]


   
SvaraCitera

S3ON:

Kändes inte det makthavande på nåt vis? Känslan att du står på så många människor osv, nu är de döda för visso, men endå! [rolleyes]

njä. vi grävde ner lite urnor men åt mest glass i solskenet och åkte såndär golfbil.

menar du mäktigt med makthavande eller? förstår inte varför man skulle känna att man hade speciellt mycket makt på en kyrkis


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

menar du mäktigt med makthavande eller? förstår inte varför man skulle känna att man hade speciellt mycket makt på en kyrkis

Aa, hmm.. Brukar tänka på detta ibland när jag går på kyrkogårdar mitt i natten, brukar fantisera om att jag äger dem som är under jorden o.s.v. [blush]


   
SvaraCitera

S3ON:

Aa, hmm.. Brukar tänka på detta ibland när jag går på kyrkogårdar mitt i natten, brukar fantisera om att jag äger dem som är under jorden o.s.v. [blush]

känner att du nog är ensam om detta [shake][cute]


   
SvaraCitera