Aviseringar
Rensa alla

Praotips?


Ämnesstartare

Hej! Jag går i 8.an och jag ska praoa i vår men jag har inte hittat något bra ställe att praoa på. Jag skulle vilja praoa på typ ett café eller konditori eller liknande men det finns så många att välja på och jag vet inte vilka som är bra/dåliga osv. Är det någon som har tips på något bra ställe i Stockholm där de tar emot praoelever?


   
Citera

eliisabett: Jag skulle vilja praoa på typ ett café eller konditori eller liknande

Praoade på ett café och konditori ifjor, det var inte kul och fick inte ut något av det. I år ska jag praoa hos SVT i Malmö, kan du också göra i STHLM. Sen de två sista dagarna ska jag praoa hos tandvården. Här har du lite tips och inspiration, lycka till! Glad


   
SvaraCitera

Vet att Cupcake STHLM tar emot prao.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

Praoade på ett café och konditori ifjor, det var inte kul och fick inte ut något av det. I år ska jag praoa hos SVT i Malmö, kan du också göra i STHLM. Sen de två sista dagarna ska jag praoa hos tandvården. Här har du lite tips och inspiration, lycka till! Glad

Aha jag har hört från många som har praoat på café att det har varit väldigt roligt och jag är själv intresserad av sånt så jag tror ämdå att jag jag ska satsa på det men tack ändå. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!:
Vet att Cupcake STHLM tar emot prao.

Juste det har jag också hört kom jag på men jag hade glömt bort det. Ska ringa dit och fråga men det är ju inte säkert att de har plats. Men tack så mycket. 🙂


   
SvaraCitera