Aviseringar
Rensa alla

Prata högt med dig själv?


Ämnesstartare

Hur vanligt är det egentligen att prata med sig själv? Jag gör det väldigt ofta, fast bara när jag är ensam hemma. Ofta blir det dialoger, som att jag pratar med någon. Det känns lite läskigt, för jag gör det ibland utan att tänka på det.

Vad kan det bero på? Brist på det sociala eller bara allmänt...jag vet inte? Är det mänskligt?


   
Citera

headswithroll:

Vad kan det bero på? Brist på det sociala eller bara allmänt...jag vet inte? Är det mänskligt?

Du tänker väl helt enkelt högt?


   
SvaraCitera

Jag pratar också med mig själv ibland, på så viss får jag alltid de svaren jag vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Du tänker väl helt enkelt högt?

Ja, men det känns så fruktansvärt läskigt. Ibland börjar jag snacka på andra dialekter än min egen.


   
SvaraCitera

Kan ibland utbrista i ett typ: "men begåvat Johan! fyfan!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Kan ibland utbrista i ett typ: "men begåvat Johan! fyfan!"

Jo, men det känns i alla fall relativt normalt.

För mig kan det vara helt meningslösa samtal med mig själv; "alltså, det kan vara så...men ändå inte! Han är så snygg. men... alltså?"


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

uttalar mest reaktioner på saker typ "jääääävlar" eller HAHAHAHA. [tard]


   
SvaraCitera

headswithroll:

För mig kan det vara helt meningslösa samtal med mig själv; "alltså, det kan vara så...men ändå inte! Han är så snygg. men... alltså?"

Ja och sen om nån kommer in måste du låtsas sjunga/nynna på en låt och verkligen hoppas att morsan verkligen tror på att det verkligen finns en låt som heter "vem tror den lilla fittan att hon är" för att rädda sin värdighet lite [crazy][confused]


   
SvaraCitera

Talar ALDRIG för mig själv. Bara sinnesslöa som gör det. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Ja och sen om nån kommer in måste du låtsas sjunga/nynna på en låt och verkligen hoppas att morsan verkligen tror på att det verkligen finns en låt som heter "vem tror den lilla fittan att hon är" för att rädda sin värdighet lite

Det var som att de där orden kom ifrån min hjärna [crazy]
ja, alltså... PRECIS så! är det mänskligt eller borde jag läggas in på psyket?!


   
SvaraCitera

headswithroll:

Det var som att de där orden kom ifrån min hjärna [crazy]
ja, alltså... PRECIS så! är det mänskligt eller borde jag läggas in på psyket?!

Jo det är en sån sak som förenar människor sånt som man borde fokusera på istället för att splittra sig så att eliten kan styra oss. [confused][blush]


   
SvaraCitera

Det gör jag med och ja, scary as hell. [sad]


   
SvaraCitera

nej.


   
SvaraCitera

variabel:

uttalar mest reaktioner på saker typ "jääääävlar"

så är jag määä


   
SvaraCitera