Aviseringar
Rensa alla

PRATA MED MIG!


Ämnesstartare

Exakt alla underhållande personer, jag ber er att underhålla mig. Måste låta bli att tänka så att mitt hjärta kan få vila en aning! Snälla..[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

nej tack


   
SvaraCitera

Vad tycker du är kul? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nej tack

Va sånn då.

mrman:

Vad tycker du är kul? ^^

Exakt allting, skriver till dig på pm! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så svårt kan det väll inte vara att skriva? Låt oss snacka om vad alla gör idag, det är ju trots allt halloween [wink]


   
SvaraCitera

MissPuff:

Exakt


   
SvaraCitera

MissPuff:

det är ju trots allt halloween [wink]

kanske i USA...


   
SvaraCitera

MissPuff:

Exakt alla underhållande personer, jag ber er att underhålla mig. Måste låta bli att tänka så att mitt hjärta kan få vila en aning! Snälla..

Awww!! Att spontant underhålla någon vid en sen timme på ett ytligt sätt på nätet tillhör inte mina starkaste sidor... MEN, jag får gå på föregående posts linje, Johan Glans! Jag älskar honom! Han är bara så skön och glädjegivande. Titta på några videos med honom och fly verkligheten ett tag! Helt klart så värt, och funkar så bra!

Börja med denna, hysteriskt rolig:

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skatemaniac:

Awww!! Att spontant underhålla någon vid en sen timme på ett ytligt sätt på nätet tillhör inte mina starkaste sidor... MEN, jag får gå på föregående posts linje, Johan Glans! Jag älskar honom! Han är bara så skön och glädjegivande. Titta på några videos med honom och fly verkligheten ett tag! Helt klart så värt, och funkar så bra! Börja med denna, hysteriskt rolig::)

Sett den ett antal gånger, VERKLIGEN DEN BÄSTA VIDEON MED HONOM!
Herregud vad man skrattar! Att jag glömde bort den.. haha, tack för att du påminde mig om att denna uuunderbar videon finns :')


   
SvaraCitera

MissPuff:

Sett den ett antal gånger, VERKLIGEN DEN BÄSTA VIDEON MED HONOM!
Herregud vad man skrattar! Att jag glömde bort den.. haha, tack för att du påminde mig om att denna uuunderbar videon finns :')

Härligt! Jag tror hela svenska samhället hade varit lyckligare och mått bättre om man med lagar såg till att alla medborgare fick en viss dos Johan Glans i veckan haha 😀 Hmm, kanske lite överdrivet, men det är gött när man påminns om gamla sköna videos! Finns en hel del sköna klipp med David Batra och Johan Glans tillsammans från kvarteret skatan också 🙂


   
SvaraCitera

Hejsanhoppsan!


   
SvaraCitera

gå in på 9gag [bigcheers]


   
SvaraCitera