Aviseringar
Rensa alla

prata med mig plz girlz


Ämnesstartare

måste städa mitt rum

sortera garderoben

tänka

vad gör ni? mår ni okej?


   
Citera
Ämnesetiketter

Mår kasst, intehelkasst men ganska kasst. Väger mellan duscha och ta 1 kaffe. Prokraatinerar livet (städningen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta en kaffe så kan du lukta dig i armhålan och låtsas att du har en man bredvid dig som behandlar dig bra och inte manipulerar eller skuldbelägger


   
SvaraCitera

amsi:
ta en kaffe så kan du lukta dig i armhålan och låtsas att du har en man bredvid dig som behandlar dig bra och inte manipulerar eller skuldbelägger

Ha ha.
Min man nr 1 kommer om några timmar, kan lukta på den och säga mmm solen e varm idag va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Ha ha.
Min man nr 1 kommer om några timmar, kan lukta på den och säga mmm solen e varm idag va

vem är det? är det en katt?


   
SvaraCitera

amsi:

vem är det? är det en katt?

Den första av mina vänner som kommer hit, haha. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Den första av mina vänner som kommer hit, haha. 

solen är varm varje dag. vill mest ha manliga vänner som inte tänder på mig men bjuder mig på öl och kramar mig och säger kul att se dig osv. det finns många jobbiga tjejer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag önskar att jag hade en bebis som jag kunde vara part time-mamma åt


   
SvaraCitera

amsi:

solen är varm varje dag. vill mest ha manliga vänner som inte tänder på mig men bjuder mig på öl och kramar mig och säger kul att se dig osv. det finns många jobbiga tjejer. 

Har såna, sjukt härligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Har såna, sjukt härligt. 

det börjar väl ta sig

Chibibbi:
jag önskar att jag hade en bebis som jag kunde vara part time-mamma åt

jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill sitta barnvakt åt små söta bebisar. kramapussagosa med dom. ta hand om dom. bidra med trygghet och omvårdnad.


   
SvaraCitera

Vill också ha bebis min kompis får bebis i höst tills dess får jag vara part time mama åt hestbebbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde finnas bebis-terapi. blir helt till mig av dom små liven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Vill också ha bebis min kompis får bebis i höst tills dess får jag vara part time mama åt hestbebbar

lyllos dig!


   
SvaraCitera

Chibibbi:

lyllos dig!

Vi är inte jättenära längre, men ja, ska ta initiativ till ett par play dates, ja <3


   
SvaraCitera