Aviseringar
Rensa alla

Prata med varandra!!


Ämnesstartare

Visst är forum bra o så, man kan fråga om råd hur man ska göra i olika situationer, men att ställa frågor som "tror ni att han är otrogen?" eller "gillar han mig?" är bara jävligt onödigt.
Snacka med personen det gäller istället. Att göra på nåt annat sätt är bara en jobbig omväg.

Särskilt irriterad blir jag på folk som inte ens kan prata med den de är tillsammans med! Kommunikation är trots allt A och O i ett förhållande/en relation.

Slår inte den tanken någon?

Jag är inte okänslig, jag tycker bara att det är onödigt att ödsla tid på något som kunde gått mycket smidigare, om man kommunicerade.

Kan man inte prata ska man inte ha någon relation över huvudtaget, det är min åsikt.[y]


   
Citera
Ämnesstartare

livet_:

Kan man inte prata ska man inte ha någon relation över huvudtaget, det är min åsikt.

Håller med till 100%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men allt för många inte intelligenta nog att förstå det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm


   
SvaraCitera

Skulle aldrig orka ha en seriös relation med en person jag inte kan prata med i princip allt om.


   
SvaraCitera

livet_:

tror ni att han är otrogen?

livet_:

Snacka med personen det gäller istället

"Eh, alltså, det är en sak jag undrat över. Är det du som brukar köra doggystyle med vår granne i hans kök ibland på söndagarna? Inte? Nehe, okej, tyckte hon var lite lik dig, men du skulle ju aldrig ljuga om det"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

"Eh, alltså, det är en sak jag undrat över. Är det du som brukar köra doggystyle med vår granne i hans kök ibland på söndagarna? Inte? Nehe, okej, tyckte hon var lite lik dig, men du skulle ju aldrig ljuga om det"

[tired]

Om jag var i den situationen:
Jag misstänker att min kille är otrogen. Jag konfronterar honom. Jag ser på honom att han ljuger. Jag gör slut.

Mattias94:

Håller med till 100%

[y]

Erkowich:

Skulle aldrig orka ha en seriös relation med en person jag inte kan prata med i princip allt om.

inte ja heller. alltså kanske inte prata om PRECIS allt, men iaf sånt som är viktigt och som berör båda två. va väl så du menade?

man har ju sitt privatliv också.


   
SvaraCitera

livet_:

inte ja heller. alltså kanske inte prata om PRECIS allt, men iaf sånt som är viktigt och som berör båda två. va väl så du menade?

man har ju sitt privatliv också.

Typ, fast å andra sidan är det nog bra att prata om allt egentligen xD


   
SvaraCitera

på internet har min hybris svällt över så pass att jag bär den med mig utomhus [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Typ, fast å andra sidan är det nog bra att prata om allt egentligen xD

på vilket sätt är det bra?=P


   
SvaraCitera

livet_:

på vilket sätt är det bra?=P

Ibland kanske man väljer att hålla saker inom sig som man borde dela med sig av, saker som till slut blir för jobbiga att bära på. Men när det gäller sånt känner man nog själv att man vill berätta^^

Annars vet jag nog inte så mycket som jag inte skulle kunna berätta om, möjligtvis pinsamma grejer man gjorde som liten xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ett fjortisforum där oerfarna 13 åriga flickor kommer hit och är nyfikna... Herregud det är inte som att det bara är 46 åriga akademiker som kommer hit och frågar sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Det är ett fjortisforum där oerfarna 13 åriga flickor kommer hit och är nyfikna... Herregud det är inte som att det bara är 46 åriga akademiker som kommer hit och frågar sånt.

[zzz]


   
SvaraCitera