Aviseringar
Rensa alla

Prata med varandra!!


Ämnesstartare

Håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Skulle aldrig orka ha en seriös relation med en person jag inte kan prata med i princip allt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Håller med.

[smile]


   
SvaraCitera

livet_:

Jag misstänker att min kille är otrogen. Jag konfronterar honom. Jag ser på honom att han ljuger. Jag gör slut.

Du konfronterar honom, han ljuger utan att du ser det - inget problem löst. Du konfronterar honom, han har inte alls varit otrogen - han börjar ifrågasätta om du verkligen litar på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Du konfronterar honom, han ljuger utan att du ser det - inget problem löst. Du konfronterar honom, han har inte alls varit otrogen - han börjar ifrågasätta om du verkligen litar på honom.

Det är iaf bättre än att fråga folk på ett forum. De har liksom ingen aning.


   
SvaraCitera

är en ensam tjej som undrar hur man hitta kärleken....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

änglen_91:

är en ensam tjej som undrar hur man hitta kärleken....

samma här[sad]


   
SvaraCitera

livet_:

samma här

jag vet, vad ska vi göra, hur svårt kan de vara o hitta kärleken någon stans där ute, men vart är den...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

änglen_91:

jag vet, vad ska vi göra, hur svårt kan de vara o hitta kärleken någon stans där ute, men vart är den...

Den kommer till en när man minst anar det, det tror jag på. kommer alltid göra. ju mer man jagar efter den, ju längre tid tar det känns det typ somm:( men samtidigt känner man ju att man måste göra NÅNTING; inte bara sitta och vänta
det är svårt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera