Aviseringar
Rensa alla

Prata med yngre tjejer


Ämnesstartare

HiddenMe:

Att vara kräsen behöver det inte vara något fel med, tror till exempel att de flesta vill finna ens "partner" eller liknande attraktiv. Tinder är ju inte heller det enda viset att lära känna nytt folk. Man kan komma rätt så långt med egna intressen. Sedan finns ju dejting sidor och liknande, men kan inte riktigt säga något utifrån egen erfarenhet kring dem. 

Det är ju sant, dumt att bli ihop med någon som man inte känner sig attraherad av, då känner sig den andre utnyttjad och blir ledsen.
Jag tror inte att jag ska använda dejtingsidor, jag känner inte att det verkar rätt, jag har testat lite och det har aldrig känts riktigt rätt.

HiddenMe:Det kan vara svårt att komma i kontakt med folk generellt, men oftast så handlar det nog om de som är närmare ens egna ålder ( i alla fall för mig). Men försök att ta dig ut på aktiviteter och till ställen där det finns mer folk. Även om det i slutet handlar om tålamod - oavsett vilken metod man använder sig utav.

Jag får nog göra så som du säger att jag blir aktiv i någon organisation, förening eller nått där det finns folk i min ålder. Tålamod har jag, har varit singel i några år nu så det är ingen stress alls men jag vill ju inte att åren går.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: JAg vet ärlig talat inte hur jag ska göra för att träffa någon.

Det är easy, bara prata på med dom tills det dyker upp någon...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

champuss:

Det är easy, bara prata på med dom tills det dyker upp någon...

Det får bli så. Tumme upp


   
SvaraCitera