Blivande_japan M Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 11:55 blev väckt kvart över 9 av att 1 stockholmspolis ringde och frågade om han fick förhöra mig. det fick han, å efteråt sa han:"Du har ett bra minne. Det är inte alla värmlänningar som har det..."Dold text: råkade dock ljuga om vårt väder för honom, han frågade om det var fint i värmland jag bara "nä inte så värst" fast det var det visst
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 12:00 Kablash__:Ja blev ringd igår!jag med, men missade samtalet
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 12:01 Blivande_japan:jag med, men missade samtaletHaha faaaail! Typiskt inte stockholmare :(
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 12:03 Kablash__:Haha faaaail! Typiskt inte stockholmare :(orkar väl inte bära med mig min telefon hela tidentror att jag kanske duschade då också, och min telefon är ej vattentålig Dold text: tror jag...frågade de dig också efter sb's nr?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 12:06 Blivande_japan:orkar väl inte bära med mig min telefon hela tidentror att jag kanske duschade då också, och min telefon är ej vattentålig Dold text: tror jag...frågade de dig också efter sb's nr?Typiskt er att inte ha med er mobilerna i duschen! Man blir så arg :@Aaa, hade d dock ejjjjj
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 12:10 Kablash__:Aaa, hade d dock ejjjjjinte jag heller! sa att jag kanske kunde fixa, men tror de skulle kolla vidare
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 12:36 Blivande_japan:inte jag heller! sa att jag kanske kunde fixa, men tror de skulle kolla vidare< has it
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 13:20 Budolicious:< has itcowlt, men tror polisen skulle fråga ngn annan än mig så de får väl tag på det tillslut
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 13:25 Blivande_japan:"Du har ett bra minne. Det är inte alla värmlänningar som har det..."sa han att dig att inte "spela allan"?
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 13:28 dazed_and_confused:sa han att dig att inte "spela allan"? ne
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 13:31 Blivande_japan:neTror poliser har en egen ordbok
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 13:35 dazed_and_confused:Tror poliser har en egen ordbok brukar de säga sånt till dig el?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 13:38 Blivande_japan:brukar de säga sånt till dig el? känns ju mer som stockholmspolisord "hörru kom inte här och spela allan ballan"
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 13:45 dazed_and_confused:känns ju mer som stockholmspolisord "hörru kom inte här och spela allan ballan"ah kanske, men gör aldrig d1 så de behöver inte säga sånt till mig
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 13:46 Blivande_japan:ah kanske, men gör aldrig d1 så de behöver inte säga sånt till migom det är typ norrmalsmspiketen spelar det nog ingen roll för dom
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Jul 2010, 22:11 dazed_and_confused:om det är typ norrmalsmspiketen spelar det nog ingen roll för dom tror ej de är så intresserade av mig, är ju borgerlig osv
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2010, 17:03 Blivande_japan:tror ej de är så intresserade av mig, är ju borgerlig osvJa det är klart men du verkar ju typ vilja hoppa av till Japan och därigenom stämplar ju SÄPO dig som förrädare och samhällsfara.
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2010, 17:14 dazed_and_confused:Ja det är klart men du verkar ju typ vilja hoppa av till Japan och därigenom stämplar ju SÄPO dig som förrädare och samhällsfara. tsssssTickstart:Men förklaring tck! hade med misshandeln på förra um-träffen att göra!
Tickstart Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 10 Jul 2010, 17:15 Blivande_japan:hade med misshandeln på förra um-träffen att göra!lol berätta mer eller länka!