Aviseringar
Rensa alla

Pratar inte efter sex!


Bacarah:

Vad dålig han är.

Jag måste säga det att det var dålig stil. Men jag är rädd att han bara ville knulla med dig. Vissa är sådana.

Går ni i samma skola eller nått?

Om du verkligen gillar han så försök att kontakta honom och se hur han är. En del personer kan ändra sig på 2 dagar.

Annars så är det tyvärr bara att bita i det sura äpplet[sad]


   
SvaraCitera

Han blev besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

INTE SOM DUUU:

sen knullar ni och du säger till hans mamma att ni e tsm

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du blev utnyttjad. Du är en lärdom rikare. God kväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får nog bara acceptera att han inte är intresserad av att ha ett mer seriöst förhållande med dig, än att vara KK. Och fråga dig själv om du klarar av det.

Det jag undrar är om han vet om att han säger emot sig själv. Om han säger att han verkligen inte bara ville ha sex med dig, men ändå bara vill vara KK. (KK = bara sex) Hm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker synd om dig! Säg var han bor så ska jag åka upp dit och ge han en snyting som han sent ska glömma. [mad]


   
SvaraCitera

Skulle aldrig gjort så!

Fy fan för honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo jag har nog börjat inse att det bara va sex han ville ha, men jag va så jävla tydlig med det innan och han lovade att det skulle bli en andra gång och att sex skulle leda till mer.
Nu har jag inte pratat med honom på en vecka, bara genom våran kompis, på sms!?
Enligt honom så säger han att han inte har dissat mig och inte ångrar någonting, men vill inte ha något seriöst men endå fortsätta ha sex.

Visst han kanske blev äcklad eller nått, men de va ju inte så han sa direkt efter, då var allting bra, men helt plötsligt efter några timmar ändrades allt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nattsi:

Visst han kanske blev äcklad eller nått, men de va ju inte så han sa direkt efter, då var allting bra, men helt plötsligt efter några timmar ändrades allt :/

Grattis, du har fått en KK.

Dra nytta av det istället. Något seriöst får du inte av honom iaf.


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Dumma jävla brudar alltså HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera

Jag tycker du borde tänka efter vad du verkligen är värd, är du inte värd det bästa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

//liten:

är du inte värd det bästa?

alla säger så, du är värd något mycket bättre. Men de känns inte så, varför kan jag inte sluta tänka på honom då? Känns som jag inte är värd någon alls..


   
SvaraCitera

nattsi:

alla säger så, du är värd något mycket bättre. Men de känns inte så, varför kan jag inte sluta tänka på honom då? Känns som jag inte är värd någon alls..

Men tänk om alla som säger så har rätt? Tänk om du faktisk ÄR värd det bästa. Det kanske finns en anledning till varför alla säger det. Men det är ju upp till dig att definiera vad som är det bästa. Tänk på saken. Vad är egenteligen det bästa, det DU vill ha och inget annan.
När vi börjar tänka så står vi helt plötsligt inför val och man vill ju aldrig välja fel. Man vill att de ska bli perfekt. Men vet du vad? Det är 10000xBättre att göra misstag än att stå stilla o trampa för att man inte vågade gör valet. Man lär av sina misstag och jag lovar att av 6 miljarder människor på jorden är det inte säkert att man hittar den rätta direkt även att det känns så.


   
SvaraCitera

nattsi:

Men de känns inte så, varför kan jag inte sluta tänka på honom då? Känns som jag inte är värd någon alls..

Det där är nog psykiskt. Du har kanske inte upplevt något bättre. Jag får inte riktigt ihop vad det är med honom som du gillar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

et där är nog psykiskt. Du har kanske inte upplevt något bättre. Jag får inte riktigt ihop vad det är med honom som du gillar...

Du har nog rätt. Det har jag suttit och funderat på själv, och har inte kommit fram till något svar, jag kan hata honom hur mycket som helst, men endå finns han kvar, är väl kär?


   
SvaraCitera